چهارشنبه، 12 مهر 1402 - 15:49

شهردار:

تمهیدات لازم برای بارش‌های پاییز و زمستان در فردیس اندیشیده شد

احمدی‌نژاد، شهردار فردیس در اولین جلسه آمادگی عملیات زمستانی سال جاری شهرداری فردیس گفت: تمامی چاه‌های جذبی سطح مناطق مطابق نقشه شهر جانمایی و تعریف شود.

فردیس. امید بانوان؛ «محمدرضا احمدی‌نژاد» روز چهارشنبه دوازدهم مهرماه در اولین جلسه آمادگی عملیات زمستانی سال جاری شهرداری فردیس که در دفتر مدیر منطقه یک شهرداری برگزار شد، با تأکید بر لزوم پاکسازی انهار، کانال‌های آب و…بیان کرد: مطابق نقشه شهر فردیس، تمامی چاه‌های جذبی سطح مناطق جانمایی و تعریف شود.

 

وی در ادامه افزود: با اندیشیدن تمهیدات لازم و کنترل آب‌های سطحی پس از بارندگی، می‌توان نقش مؤثر و اساسی نسبت به سال‌های گذشته در جلوگیری از آب‌گرفتگی‌ها داشته باشیم.

 

شهردار فردیس با بیان اینکه لازم است در راستای پیشگیری از موازی‌کاری فهرستی از تعداد نیروها، تجهیزات و لوازم موجود تهیه شود، عنوان کرد: با این اقدام به هنگام بارش برف‌وباران برای نیروها و تجهیزات برنامه‌ریزی می‌شود تا خدمات‌دهی به شهروندان به‌موقع انجام پذیرد.

 

وی در بخش دیگری با اشاره به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام معبرسازی خصوصاً در بلوار شهدا و شهید اسمی که از معابر پرتردد شهر محسوب می‌شود، تصریح کرد: نقاط حادثه‌خیر شهر در هنگام بارش برف‌وباران نیز شناسایی شود.

احمدی‌نژاد در پایان تأکید کرد: زیرگذر کچویی از نقاطی است که در بارندگی‌ها دچار آب‌گرفتگی می‌شود از این رو  ضروری است مکاتبات لازم با شهرداری کرج در راستای انجام لایروبی در این محدوده انجام شود.

کدخبر: 15893


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise