یکشنبه، 16 مهر 1402 - 17:16

فرهنگسرای گلستان فردیس بازسازی می‌شود

شهردار فردیس با اشاره به اینکه دسترسی فرهنگسرای گلستان فردیس برای شهروندان آسان است، گفت: این فرهنگسرا پس از انتقال حوزه‌های اداری سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری، برای استفاده شهروندان بازسازی می‌شود.

فردیس. امید بانوان؛‌ «محمدرضا احمدی‌نژاد» روز یکشنبه در حاشیه بازدید از تعدادی از پروژه‌های عمرانی که با حضور معاون امور زیربنایی و حمل و نقل و رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری فردیس انجام شد، پیشرفت فیزیکی ساختمان شهرداری در شهرک راه آهن را ۹۸ درصد خواند و گفت: عملیات آماده‌سازی برای تجهیز حوزه های اداری و محوطه سازی این ساختمان در حال انجام است.

وی در ادامه افزود: ساختمان شهرداری فردیس در شهرک راه‌آهن دارای فضایی برای استقرار واحدهای اداری سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری و فضایی جهت برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی برای شهروندان است.

احمدی‌نژاد اعتبار هزینه شده برای آماده‌سازی و بهره‌برداری از ساختمان شهرداری در شهرک راه‌آهن را حدودا ۲۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: مساحت این پروژه ۳ هزار و ۶۰۰ متر مربع بوده و در سه طبقه ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری فردیس اکنون در فرهنگسرای گلستان مستقر است، تصریح کرد: با توجه به موقعیت مکانی این فرهنگسرا که در محدوده شهری پرجمعیت است؛ پس از انتقال واحدهای اداری این سازمان به ساختمان شهرک راه‌آهن، اعتباری برای بازسازی این فرهنگسرا پی بینی و برای استفاده شهروندان آماده می‌شود.

شهردار فردیس در بخش دیگری با اشاره به اینکه پیاده‌راه، پیست دوچرخه و فضای سبز بلوار شهید اسمی این شهر با پیشرفت ۹۰ درصدی همراه است، عنوان کرد: این فضا حدودا ۶۰۰ متر طول دارد و از بلوار فضای سبز آغاز شده و تا بلوار شهدا ادامه دارد.

وی با بیان اینکه همکارانم در معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل سعی دارند هرچه سریعتر عملیات اجرایی این پروژه را به اتمام برسانند، گفت: عملیات جابه‌جایی تیرهای چراغ برق و ایجاد روشنایی پروژه نیز انجام شده است.

احمدی‌نژاد در بخش پایانی سخنان خود به عملیات بهسازی پیاده‌راه بلوار شهدا حد فاصل فلکه چهارم تا پنجم و مرمت شبکه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی این بلوار اشاره کرد و افزود: با توجه به فرارسیدن فصل بارندگی، لازم است این عملیات‌ها هرچه سریعتر به اتمام برسد.

کدخبر: 15938


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise