یکشنبه، 16 مهر 1402 - 23:15

افتتاح ۱۴۵ کلاس درس در نظرآباد البرز از آغاز فعالیت دولت سیزدهم

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز گفت: ۱۴ پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی شامل ۱۴۵ کلاس درس در شهرستان نظرآباد این استان از آغاز فعالیت دولت سیزدهم تاکنون افتتاح شده است.

نظرآباد . امید بانوان؛‌ «محسن پور گلیان» یکشنبه شب در آئین افتتاح دبیرستان ۱۲ کلاسه خیری، مشارکتی زنده یاد مهدی گلستانیان در شهرستان نظرآباد گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۲۰ هزار مترمربع به فضای آموزشی نظرآباد البرز اضافه شد.

وی بیان کرد: افتتاح پروژه‌های آموزشی استان البرز از هفته دولت آغاز شده و با بهره‌برداری سه پروژه دیگر در هفته جاری ادامه می‌یابد.

پورگلیان گفت: دبیرستان ۱۲ کلاسه خیری، مشارکتی زنده یاد مهدی گلستانیان دومین مدرسه‌ای است که با مشارکت گروه صنعتی ایران زمین با همت خانواده خیر نیک اندیش زنده یاد مهدی گلستانیان احداث شده است.

 وی یادآورشد: امروز به برکت وجود وراث زنده یاد گلستانیان باز هم مدرسه دیگری در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع احداث شده که با ۱۲کلاس درس و فضاهای جانبی و تجمعی بالغ بر ۱۲۰۰ متر مربع فضای آموزشی مطابق با اسناد بالادستی و سند تحول بنیادین در منطقه مسکن مهر شهرستان نظرآباد مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

کدخبر: 15943


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise