شنبه، 06 آبان 1402 - 17:13

رفع تصرف بیست هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان چهارباغ

رفع تصرف از اراضی ملی در پلاک 174 اصلی موسوم به اسماعیل آباد با همکاری و حضور معاون دادستان، نیروهای انتظامی، شهرداری و نماینده بنیاد مسکن، فرماده و جانشین یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و عوامل یگان حفاظت شهرستان های کرج و ساوجبلاغ به اجرا درآمد.

چهارباغ. امید بانوان؛ در این اقدام صفدری معاون دادستان شهرستان چهارباغ حفظ اراضی دولتی و رفع تصرف از منابع طبیعی را از برنامه‌های مهم مراجع قضایی عنوان کرد و افزود: در راستای تأکیدات رئیس قوه قضاییه در احیای حقوق عامه، دستگاه قضایی شهرستان چهارباغ با هرگونه دخل و تصرف و دست اندازی به اراضی ملی و عرصه های طبیعی برخورد جدی می کند.

 در ادامه «اکرم عزیزی» سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چهارباغ ضمن تقدیر و تشکر از همکاری دستگاه قضا، فرماندار و نیروهای انتظامی و شهرداری شهرستان چهارباغ گفت: 20هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان که در طی سال‌های گذشته تصرف شده بود، با اقدامات و پیگیری‌های انجام شده توسط یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چهارباغ ، اداره کل متبوع و همکاری دستگاه های ذیربط، پس از  صدور حکم و دستور دادستان شهرستان رفع تصرف گردید.

 وی همچنین تصریح کرد: حراست از اراضی ملی وظیفه آحاد مردم است و تک تک افراد نسبت به حفاظت از منابع ملی کشور مسئول هستند.

 سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چهارباغ در ادامه افزود: اهمیت گسترش فرهنگ مراقبت از این نعمت‌های خدادادی از مهمترین اقدامات در حفاظت از عرصه‌های ملی است و این مسیر جز با یاری و همدلی مردم و مسئولان پیموده نمی‌شود.

 «اکرم عزیزی» از دوستداران طبیعت خواست که در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی مراتب را در سریع ترین زمان ممکن از طریق سامانه 1504 یا 139 به یگان حفاظت منابع طبیعی استان گزارش نمایند.

کدخبر: 16256


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise