سه‌شنبه، 23 آبان 1402 - 11:04

بانوان در پست‌های مدیریتی ادارات شهرستان نظرآباد

بغدادی، فرماندار شهرستان نظرآباد گفت: سکان ادارات ثبت احوال، بهزیستی، شبکه بهداشت و درمان و فرهنگ و ارشاد اسلامی نظرآباد در دستان توانمند بانوان مدیر است.

نظرآباد. امید بانوان؛ «حسین بغدادی» فرماندار شهرستان نظرآباد با اشاره به نقش‌آفرینی بانوان در پست‌های مدیریتی ادارات با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: زنان در جامعه می‌توانند بسیار حائز اهمیت و ثمربخش عمل نمایند. همانطور که مقام معظم رهبری در اهمیت زندگی اجتماعی زنان می‌فرمایند «اشتغال بانوان از جمله‌ی چیزهائی است که ما با آن موافقیم. بنده با انواع مشارکت‌های اجتماعی موافقم؛ حالا چه از نوع اشتغال اقتصادی باشد، چه از نوع اشتغالات سیاسی و اجتماعی و فعالیتهای خیرخواهانه و از این قبیل باشد؛ اینها هم خوب است. زنها نصف جامعه‌اند و خیلی خوب است که اگر ما بتوانیم از این نیمِ جامعه در زمینه‌ی اینگونه مسائل استفاده کنیم؛ منتها دو سه تا اصل را باید ندیده نگرفت. یک اصل این است که این کار اساسی را - که کارِ خانه و خانواده و همسر و کدبانوئی و مادری است - تحت‌الشعاع قرار ندهد.»

وی افزود: در همین راستا، در شهرستان نظرآباد نیز سکان ادارات ثبت احوال، بهزیستی، شبکه بهداشت و درمان و فرهنگ و ارشاد اسلامی نظرآباد به دستان توانمند بانوان مدیر سپرده شده است تا بتوانیم در حوزه هایی همچون بهداشتی و درمانی، فرهنگی و... از دقت نظر و توجه ویژه زنان در امور بهره‌مند شویم.

بغدادی یادآور شد: البته رؤسای ادارات تعزیرات حکومتی و فنی و حرفه‌ای شهرستان نیز از بانوان مدیر بودند که به علت بازنشستگی و مرخصی بلند مدت، مدیران دیگری جایگزینشان شدند.

فرماندار نظرآباد در خاتمه تصریح کرد: بی‌شک با همت جمعی و نقش‌آفرینی خواهران و برادران در کنار یکدیگر خواهیم توانست قطار توسعه نظرآباد را که مملو از ظرفیت‌های غنی در بخش‌های مختلف است، شتاب بخشیم.

کدخبر: 16384


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise