سه‌شنبه، 23 آبان 1402 - 11:18

ارائه خدمات به ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز خارج از بافت در نظرآباد ممنوع

بغدادی، فرماندار نظرآباد در جلسه ستاد پیشگیری از ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز در این شهرستان تأکید کرد که هیچ نوع خدمتی به ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز خارج از بافت در نظرآباد ارائه نشود.

نظرآباد. امید بانوان؛ جلسه ستاد پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان نظرآباد با حضور فرماندار، دادستان و جمعی از رؤسای ادارات مربوطه برگزار شد.

در این جلسه مسئولین ذی‌ربط به بیان اقدامات انجام شده در راستای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در نقاط مختلف شهرستان پرداخته و برنامه‌های آتی خود پیرامون مدیریت این مهم را ارائه نمودند.

فرماندار شهرستان ضمن تأکید بر مواردی همچون ضرورت حل مشکل مجری ذی‌صلاح، ضرورت اجرای احکام و برخورد با بی قانونی‌ها به‌ویژه در موارد حاد همچون تصرف و تجاوز به معابر و تجاوز به خدمات عمومی، ضرورت جانمایی محل نخاله ساختمانی در شهرستان، تعبیه پارکینگ عمومی در مناطق پرتردد شهر و .... گفت: نباید هیچ خدمتی به ساخت‌و‌سازهای غیر مجاز و خارج از بافت ارائه شود.

وی در تشریح انواع ساخت‌و‌سازها عنوان کرد: مجموعاً دو نوع ساخت و ساز داریم که بخشی از آن داخل محدوده و مجاز بوده و گزینه دوم خارج از محدوده است که تغییر کاربری و جرم محسوب می‌شود؛ به حمدالله با مدیریت مطلوب این مهم در شهرستان نظرآباد توانسته‌ایم افزون بر حفظ کاربری اراضی، رتبه نخست کشاورزی را نیز از آن خود نماییم.

نماینده عالی دولت سیزدهم در نظرآباد در ادامه یادآور شد: باید اولویت را اقدامات پیشگیرانه دانسته که آن هم با توجه به وسعت شهرستان و اهمیت حفظ کاربری اراضی کشاورزی با تأمین نیرو و تجهیزات لازم قابل اجرا است.

فرماندار نظرآباد در پایان با تأکید بر اهمیت همت جمعی در جهت پیشبرد امور بیان کرد: بخش اعظمی از پیشرفت و توسعه شهرستان طی ماه‌های گذشته نشأت گرفته از همکاری و همدلی میان خادمان مردم در نظرآباد بوده است و بی‌شک همچنان همین روال همکاری و همدلی برای پیشبرد امور ادامه خواهد داشت تا بتوانیم دست در دست یکدیگر خادمان خوبی باشیم برای مردمی که لایق بهترین‌ها هستند و رضایتشان را که رضایت الهی را در پی دارد جلب نماییم.

در پایان این نشست، دادستان نظرآباد نیز با اشاره به وضعیت ساخت‌و‌سازها در شهر و روستاهای نظرآباد گفت: خوشبختانه ساخت‌و‌سازهای خارج از بافت با همت جمعی کلیه دست‌اندرکاران وضعیت مناسبی داشته و پیشگیری‌های لازم انجام می‌شود؛ اما در حوزه ساخت‌و‌ساز محدوده شهری در نظرآباد نیازمند این هستیم که شهرداری‌ها به‌ویژه پلیس ساختمان فعالیت بیشتری داشته و تشدید نظارت‌ها را اعمال نمایند.

 

کدخبر: 16385


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise