پنجشنبه، 25 آبان 1402 - 15:11

لزوم پاسخگویی مدیران شهرداری فردیس به مطالبات شهروندان در سامانه ۱۳۷

احمدی‌نژاد، شهردار فردیس در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرداری گفت: با مدیرانی که به درخواست‌های مردمی در سامانه ۱۳۷ پاسخگویی نداشته باشند، برخورد جدی می‌شود.

فردیس. امید بانوان؛ «محمدرضا احمدی‌نژاد» در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرداری فردیس که صبح چهارشنبه در سالن جلسات شهرداری برگزار شد، با اشاره به اینکه فصل بارندگی‌ها آغاز شده است، بیان کرد: مناطق دوگانه شهرداری در حوزه خدماتی آمادگی لازم را جهت پیشگیری و کنترل و ارائه خدمات در مواقع اضطراری و بحرانی را داشته باشند.

وی در ادامه افزود: شست‌وشوی معابر، جداول و مخازن زباله، کاشت گل‌های فصلی پاییزی با هدف زیبا سازی و طراوت محیط شهری و نشاط شهروندان به طور مداوم انجام شود.

شهردار فردیس با بیان اینکه براساس پیش‌بینی‌ها، بارندگی‌ها در سال جاری بیشتر از سال‌های گذشته است، عنوان کرد: اندیشیدن تمهیدات لازم و کنترل آب‌های سطحی پس از بارندگی، نقش مؤثر و اساسی نسبت به سال‌های گذشته در جلوگیری از آبگرفتگی‌ها خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تمامی حوزه‌های شهرداری فردیس برای جذب بودجه خود برنامه‌ریزی مطلوبی داشته باشند، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا با استفاده از رویکردهای نوین، در بودجه عمرانی سال ۱۴۰۳ بهم ریختگی نداشته باشیم؛ سازمان‌ها و معاونت‌های شهرداری برای نگهداری ساختمان خود اقدامات لازم را بیاندیشند.

احمدی‌نژاد در بخش دیگری با اشاره به اینکه سامانه ۱۳۷ سامانه ارتباطی شهروندان و شهرداری است که پاسخ‌دهی و تحقق مطالبات شهروندان می تواند به تعلق خاطر آنها بی افزاید، تصریح کرد: با مدیرانی که به درخواست‌های مردمی در سامانه ۱۳۷ پاسخگویی نداشته باشند، برخورد جدی می‌شود.

وی همچنین بر لزوم تسریع در عملیات‌های عمرانی سطح شهر تأکید کرد و افزود: پروژه‌های معبرسازی و روکش آسفالت به لحاظ پیش رو بودن فصل سرما هرچه سریعتر به اتمام برسند.

کدخبر: 16420


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise