پنجشنبه، 25 آبان 1402 - 19:58

مقابله با تغییر کاربری به ارزش بیش از هشت هزار میلیارد تومان در چهارباغ

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ گفت که در عملیات‌های جداگانه مقابله با تغییر کاربری در چندین روستا که شامل وسعت 142 هکتاری بود 42 ویلای غیرمجاز اعمال قانون شد.

چهارباغ. امید بانوان؛ «شاپور صفری» با بیان اینکه در یک عملیات مقابله‌ای از تغییر کاربری غیرمجاز 142 هکتار در حوزه قضایی چهارباغ جلوگیری شده است، گفت: این اقدام در روستاهای «قوهه»، «ملک آباد»، «مهدی آباد» و بخش مرکزی چهارباغ انجام و تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها اعمال شد.

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ ارزش اراضی آزادسازی شده را بیش از  8 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این عملیات در راستای درخواست جهاد کشاورزی چهارباغ و با حضور نماینده دادستان و عوامل انتظامی و دستگاه های خدمات رسان شهرستان انجام شد.

 وی تعداد قطعات اعمال قانون شده را در این حوزه قضایی که به واسطه موقعیت آب و هوایی آن و نزدیکی به پایتخت یکی از مقاصد اصلی متخلفان در تغییر کاربری‌ها است 60 مورد عنوان کرد و متذکر شد: اعمال قانون در مورد دیوارکشی به تعداد 230 مورد، بنای غیرمجاز ویلا و تجاری 42 مورد، دپوی مصالح 4۶ مورد، ‌آلاچیق 10مورد، استخر6 مورد و محوطه سازی به تعداد 3۴مورد به انجام رسید.

 

 

کدخبر: 16425


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise