دوشنبه، 29 آبان 1402 - 16:12

رئیس شورای شهر فردیس:

مسائل کلان شهر فردیس با حضور استاندار البرز مورد بررسی قرار گیرد

رئیس شورای شهر فردیس در آئین افتتاح ساختمان ستاد مرکز شهرداری فردیس از استاندار البرز دعوت کرد طی جلسه‌ای در شورای شهر فردیس حضور یابند تا مسائل کلان این شهرستان با تدبیر ایشان مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد.

فردیس.امید بانوان؛ رئیس شورای شهر فردیس در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات مسئولان شهری که تمام همت خویش را در احیای هرچه سریع‌تر ساختمان  ستاد مرکزی شهرداری فردیس به کار بستند، گفت: از همین تریبون از استاندار محترم البرز دعوت می‌کنم که با تشریف فرمایی خود در یکی از جلسات شورای شهر فردیس علاوه بر آگاهی بیشتر از چالش‌های پیش رو و اقدامات صورت گرفته طی این مدت، مسائل کلان این شهر با هم‌اندیشی و تدبیر ایشان مورد بررسی و تدقیق قرار گیرد.

«سید حمید یعقوبی» با بیان اینکه دو سالی از عمر شورای شهر فردیس سپری شده و در این مدت اقدامات خوبی انجام شده که موجب رضایت نسبی شهروندان را فراهم کرده است، به تشریح برخی از این دستاوردها پرداخت.

او با بیان اینکه با وعده‌ای که چند ماه پیش خدمت مردم شریف فردیس داده شد مبنی بر افتتاح یک پروژه در هر ماه، گفت: الحمدالله بعد از افتتاح ساختمان اداری سازمان فرهنگی شهرداری، این دومین پروژه در حال افتتاح است که امید است با ارتقای کیفیت خدمات به مردم خوب فردیس موفق‌تر از پیش عمل کنیم.

وی ضمن اشاره به نهضت آسفالت گفت: خوشبختانه اکثر خیابان‌های اصلی و فرعی شهرستان جدول‌گذاری و آسفالت شده است.

به گفته او 50 اتوبوس برای شهر خریداری شده که از این تعداد 30 اتوبوس در حال ارائه خدمت به شهروندان می‌باشد.

یعقوبی در ادامه به تجهیز سازمان آتش‌نشانی شهرداری فردیس اشاره و بیان کرد: با خرید تجهیزات و ماشین‌آلات از این منظر نیز جزو شهرهایی هستیم که رتبه خوبی کسب کرده‌ایم. ضمن آنکه مبالغ خوب و به‌روز دیگری نیز برای این سازمان در نظر گرفته شده است.

وی همچنین به احداث چندین پارک و فضای سبز اشاره کرد که موجب ارتقای سرانه فضای سبز شده و از احداث چندین سرای محله در فردیس خبر داد.

رئیس شورای شهر فردیس در پایان، اشاره‌ای نیز به اقدامات فرهنگی صورت گرفته در این شهرستان داشت و یادآور شد: در این راستا  چندی پیش از 100 ورزشکار که در عرصه‌های ملی و بین‌المللی پرچم جمهوری اسلامی را با افتخار برافراشتند نیز تقدیر و تجلیل شد.  

 

 

کدخبر: 16459

خبرنگار: تیلدا حسینی

منبع: امید بانوان


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise