دوشنبه، 29 آبان 1402 - 16:23

امام جمعه فردیس:

احداث آرامستان در فردیس تسریع شود

حجت الاسلام حسینی، امام جمعه شهرستان فردیس در آئین افتتاح ساختمان ستاد مرکز شهرداری این شهر که روز یکشنبه 28 آبانماه برگزار شد، بر احداث آرامستان به‌عنوان یکی از اولویت‌های اساسی این شهرستان تأکید کرد.

فردیس. امیدبانوان؛ امام جمعه شهرستان فردیس در این مراسم ضمن تبریک میلاد عقیله بنی هاشم حضرت زینب سلام‌اله علیها و روز پرستار بیان کرد: خوشبختانه با همدلی و هم‌افزایی در مدیریت شهری و ثبات در مدیریت، امروز شاهد افتتاح ساختمان ستاد مرکزی شهرستان فردیس هستیم که به همت بلند مسئولان احیا شد.

 «حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی» با بیان اینکه مردم و شهروندان خواهان رشد و ترقی شهر در همه زمینه‌ها هستند، گفت: این اخبار مسرت‌بخشی که از افتتاح‌های جدید در شهر به گوش می‌رسد بسیار به مذاق هموطنان خوشایند است و امیدوارم با پخش اخبار امیدآفرین و تلاش در تحقق وعده‌ها رضایت خدا و خلق او را بیش از پیش فراهم کنیم.

 وی در بخش دیگری با بیان این که هیچ کس بی‌عیب و اشکال نیست، گفت: اگر اشکالی در کار دیده می‌شود بهتر است به جای انتقادِ صرف وار میدان شده و در جهت رفع این نقایص و مشکلات اقدامی عملی انجام داد.

 امام جمعه شهرستان با تأکید بر احداث آرامستان فردیس به‌عنوان یکی از اولویت‌های اساسی شهرستان ابراز امیدواری کرد این مهم نیز هر چه سریع‌تر عملیاتی شود.

 او در پایان ضمن ابراز خشنودی از روند تکمیل پروژه‌های عمرانی و رفاهی شهرستان فردیس ازجمله پارک بانوان بیان کرد: ضروری است با همدلی و اتحاد بیشتر امید را در دل و جان مردم و شهروندان افزایش دهیم؛ چراکه امسال به دلیل انتخابات در سالی بسیار مهم به سر می‌بریم و چشم دنیا به ما دوخته شده است.

 امام جمعه شهرستان فردیس در پایان ضمن همدردی با مردم مظلوم و مقاوم فلسطین ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر ریشه ظلم رژیم صهیونیستی در جهان خشکانده شود. 

کدخبر: 16460

خبرنگار: تیلدا حسینی

منبع: امید بانوان


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise