دوشنبه، 06 آذر 1402 - 16:47

شهردار فردیس مطرح کرد؛

اهتمام مدیریت شهری فردیس در جهت آبادانی شهرک ناز

شهردار فردیس از تنظیم لایحه و اخذ مصوبه شورای اسلامی شهر فردیس در جهت دریافت مجوز صدور پروانه‌های ساختمانی و اخذ پایانکار اراضی توسط افراد ساکن در شهرک ناز جنوبی خبر داد.

فردیس. امید بانوان؛ «محمدرضا احمدی‌نژاد» بیان کرد: در سال‌های گذشته خدمات‌رسانی به شهروندان فردیس ساکن در شهرک ناز با توجه به عدم ایفای تعهدات شهرک ساز در قبال دولت و شهرداری، مستند به مکاتبات اداره کل راه و شهرسازی استان و با در نظر گرفتن مساحتی بالغ بر ۲۲۰ هکتار در محدوده شهرک ناز شمالی و جنوبی، امکان‌پذیر نبوده است.

 وی در ادامه با بیان اینکه اهالی شهرک ناز معضلات زیادی در خصوص دریافت پروانه‌های ساختمانی برای اراضی‌شان داشتند که قسمت عمده آن به گذشته برمی‌گردد، افزود: به جهت برون‌رفت از این مشکل و جلوگیری از تضییع هرچه بیشتر حقوق ساکنان این محدوده از سال‌ها پیش، موضوع در دستورکار معاونت شهرسازی و معماری شهرداری فردیس قرار گرفت و شهرداری با تنظیم لایحه و اخذ مصوبه شورای اسلامی شهر، مجوز صدور پروانه‌های ساختمانی در محدوده شهرک ناز جنوبی را دریافت کرد.

 شهردار فردیس تصریح کرد: بر اساس این لایحه، مالکین اراضی واقع در محدوده شهرک ناز جنوبی می توانند اقدام به اخذ پروانه ساختمانی و پایانکار نموده و عملیات بهسازی معابر و آسفالت آنها نیز بر این اساس تسریع خواهد شد.

 احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه اهتمام مدیریت شهری فردیس در جهت آبادانی شهرک ناز است تصریح کرد: بدیهی است این لایحه صرفا«در راستای جلوگیری از سرگردانی ساکنان شهرک ناز و تضییع حقوق آنان که سالها بلاتکلیف مانده بوده و نافی حقوق شهرداری نخواهد بود» تنظیم شده و در همین راستا حقوق شهرداری و شهر از بابت پیمان نامه‌ها از طریق واحد حقوقی شهرداری پیگیری خواهد شد.

کدخبر: 16484


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise