پنجشنبه، 09 آذر 1402 - 19:38

نفرات برتر رقابت‌های اسلالوم بانوان قهرمانی کشور مشخص شدند

راند سوم از رقابت‌های اسلالوم بانوان قهرمانی کشور امروز پنجشنبه با حضور ۱۳ شرکت کننده برگزار و نفرات برتر این دوره مشخص شد.

ورزش. امید بانوان؛ در این مسابقات شرکت کنندگان در ۲ کلاس خودروهای مثبت ۱۵۰۰ سی‌سی و منفی ۱۵۰۰ سی‌سی با هم به رقابت پرداختند.

شرکت کنندگان امروز در ۲ مرحله (دور) مسیر طراحی و در نظر گرفته شده را به مسافت هزار و ۵۰۰ متر طی کردند.

در پایان رقابت‌های امروز در هر کلاس و ثبت بهترین زمان‌های طی شده، و گزارش مارشال‌ها (داوران) از خطاهایی که رانندگان انجام دادند، نتایج زیر کسب شد:

در کلاس منفی ۱۵۰۰ سی‌سی «فاطمه فروردینی» از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با ثبت زمان ۲ دقیقه و ۲۷ ثانیه و ۹۴۷ هزارم ثانیه و کسب ۲۵ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و «فرزانه قمرنژاد» از یزد با زمان ۲ دقیقه و ۳۱ ثانیه و ۲۲۰ هزارم ثانیه و کسب ۱۸ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.

همچنین در همین کلاس «مائده کرم‌بیگی» از تهران با زمان سه دقیقه و یک دهم ثانیه و ۸۲۴ هزارم ثانیه و کسب ۱۵ امتیاز عنوان سوم را کسب کرد.

در کلاس مثبت ۱۵۰۰ سی‌سی، «فرزانه اسدی» از البرز با ۲۵ امتیاز و زمان ۲ دقیقه و ۲۴ ثانیه و ۸۵۴ هزارم ثانیه به مقام قهرمانی رسید.

«میترا عنایتی» با زمان ۲ دقیقه و ۴۸ ثانیه و ۴۶۱ هزارم ثانیه و کسب ۱۸ امتیاز از خراسان رضوی در جایگاه دوم ایستاد و «میترا فلاحی» از یزد با ثبت زمان ۲ دقیقه و ۵۰ ثانیه و ۶۰۸ هزارم ثانیه و کسب ۱۵ امتیاز سوم شد.

مسابقات بخش آقایان نیز فردا جمعه با حضور ۵۶ شرکت کننده در همین محل برگزار خواهد شد.

شرکت کنندگان در این مسابقات مسیر طراحی شده را در ۲ مرحله طی خواهند کرد و میانگین زمان ۲ مرحله نفرات برتر را مشخص خواهد کرد.

 

 

کدخبر: 16522


یا حسین
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise