دوشنبه، 13 آذر 1402 - 08:22

به همت بنیاد ۱۵ خرداد؛

«روزنگار لبخند مادری» رونمایی شد

بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در ادامه اجرای کارویژه‌های پنج‌گانه جمعیتی به انتشار کتاب آموزشی صفر تا صد فرزندپروری به مادران ایرانی اقدام کرده است.

کتاب خوب. امید بانوان؛ کتاب «روزنگار لبخند مادری» با حضور معاونان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بنیاد ۱۵ خرداد رونمایی شد.

«رهام رضاییان» مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد در این مراسم با اشاره به مأموریت این نهاد فرهنگی در حوزه جمعیت و خانواده و ضرورت تولید محصولات فرهنگی و آموزشی در این زمینه، افزود: در این راستا نسبت به نگارش، تدوین و انتشار کتاب «روزنگار لبخند مادری» اقدام شده است تا به‌عنوان یک مرجع کاربردی در حیطه دانش‌افزایی و مراقبت از مادر و نوزاد یاری‌رسان مادران ایران اسلامی باشد.

وی تصریح کرد: کتاب «روزنگار لبخند مادری» با نظارت مراکز معتبر در تولید آثار این حوزه تدوین و تلاش شده است با آموزه‌های سبک زندگی اسلامی ایرانی همخوانی مناسبی داشته باشد.

رضاییان درباره محتوای این کتاب توضیح داد: «روزنگار لبخند مادری» از مرحله پیش از بارداری مادران راهنمای آنها خواهد بود و در این مسیر تا زمان تولد نوزاد، شیوه‌نامه‌های جامع پزشکی، روان‌شناسی و تغذیه را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

به گفته مدیر روابط عمومی بنیاد ۱۵ خرداد، این کتاب به عنوان یکی از اقلام موجود در بسته‌های «لبخند مادری» نیز تقدیم مادران ایرانی می‌شود.

رضاییان با تأکید بر حمایت از تولید محصولات فرهنگی در حوزه جمعیت و خانواده، افزود: بنیاد ۱۵ خرداد تا به امروز محصولات رسانه‌ای و فرهنگی متعدد و متنوعی را در قالب‌های مختلف مانند فیلم کوتاه، نماهنگ، سرود و کلیپ با هدف تشویق به فرزندآوری، تحقق جوانی جمعیت و تکریم خانواده تولید کرده است.

بر اساس این گزارش؛ کتاب «روزنگار لبخند مادری» توسط بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گردآوری، ترجمه و تألیف و در ۹۳ صفحه منتشر شده است.

کدخبر: 16538


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise