شنبه، 18 آذر 1402 - 11:06

با حضور وزیر کشور انجام شد؛

بهره‌برداری از فاز دوم توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری فردیس

با حضور «احمد وحیدی» وزیر کشور در توقفگاه سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری فردیس، فاز دوم توسعه حمل و نقل عمومی شهر فردیس با رونمایی از ۱۴ دستگاه اتوبوس جدید مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فردیس. امید بانوان؛ شهردار فردیس روز جمعه در این آئین گفت: با اضافه شدن ۱۴ دستگاه اتوبوس جدید، و افزایش تعداد اتوبوس‌ها در خطوط شهری، ارائه خدمات حمل و نقل عمومی به شهروندان با کیفیت و سرعت بالاتری انجام می‌شود، و با کاهش فاصله زمانی حرکت اتوبوس‌ها، مدت انتظار برای مسافران درون شهری به میزان قابل ملاحظه‌ای بهبود می‌ یابد.

«محمدرضا احمدی‌نژاد» در ادامه ارائه توضیحات، با تشکر از حمایت وزیر کشور در تحویل تعدادی از اتوبوس‌ها از محل مصوبات دولت به شهرداری فردیس افزود: برنامه‌ها و سامانه‌های طراحی شده که در سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر مورد استفاده قرار می‌گیرد، مجموعه کاملی از بروزترین و کاربردی‌ترین برنامه‌ها برای مدیریت حمل و نقل عمومی شهر است.

وی در ادامه بیا ن کرد: ظرف چند روز آینده، ۱۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر فردیس افزوده و زیر بار ترافیک قرار خواهد گرفت و به این ترتیب در شهر فردیس ۵۰ دستگاه اتوبوس شهری به شهروندان خدمات ارائه می‌کنند.

 احمدی نژاد در پایان از پیگیری های امام جمعه شهرستان فردیس و فرماندار شهرستان فردیس و حمایت و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر فردیس در خرید اتوبوس‌های شهری در راستای تقویت حمل و نقل عمومی این شهر قدردانی کرد.

در مراسم رونمایی از اتوبوس های جدید شهرداری فردیس، ماشین‌آلات پیشرفته آتش‌نشانی و خدمات شهری که به تازگی خریداری شده‌اند نیز به نمایش گذاشته شد.

کدخبر: 16580


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise