دوشنبه، 09 بهمن 1402 - 10:49

فروش حضوری «بازار کتاب» از ١١ تا ٢٢ بهمن

کتابفروشی‌های عضو سامانه «بازار کتاب» به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با فروش مجازی، فروش حضوری نیز دارند.

کتاب خوب. امید بانوان؛ به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در ایام مبارک دهه فجر، از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه امسال، کتابفروشی‌های عضو سامانه «بازار کتاب» همزمان با فروش مجازی، فروش حضوری نیز دارند.

کتابفروشان می‌توانند تا ۷۰ درصد اعتبار خود را به صورت حضوری مصرف کنند. برای فروش در این طرح، کتابفروشان باید در سامانه «بازار کتاب» و سامانه «پست کتاب» عضو باشند و کتاب‌های موجود خود را بارگذاری کنند.

کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول یارانه کتاب می‌شوند و کتاب‌های آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شماره شابک غلط و کتاب‌هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده‌اند مشمول این یارانه نخواهند شد.

به خریداران در هر نقطه از کشور برای خرید حضوری یا غیرحضوری از کتابفروشی‌های سراسر کشور به مناسبت ایام مبارک دهه فجر، تا سقف خرید ۴۰۰ هزار تومان ۲۵ درصد یارانه (تخفیف) خرید کتاب تعلق می‌گیرد.

فرزندان زیر ۱۸ سال نیز می‌توانند از این یارانه بهره‌مند شوند. این یارانه به کسانی که پیش از این در سامانه «بازار کتاب» همه یا بخشی از یارانه سال جاری خود را مصرف کرده‌اند نیز تعلق می‌گیرد.

خریداران برای خرید حضوری یا غیرحضوری لازم است در سامانه «بازار کتاب» به نشانی bazarketab.ir ثبت‌نام کرده و پنل کاربری ایجاد کنند. در خرید حضوری کتابفروشان نیز می‌توانند برای خریداران ثبت‌نام اولیه انجام دهند اما پیشنهاد می‌شود خریداران به منظور سهولت و سرعت بیشتر پیش از اقدام به خرید شخصا نسبت به ایجاد پروفایل کاربری اقدام کنند.

فهرست و مشخصات کتابفروشی‌های عضو سامانه و دارای فروش حضوری در سامانه «بازار کتاب» قابل مشاهده هستند.

کتابفروشان و خریداران برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی درباره فرایندهای عضویت، فروش و خرید کتاب به صورت حضوری یا غیرحضوری از طریق سامانه «بازار کتاب» می‌توانند با مرکز پشتیبانی و پاسخگویی به شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ تماس بگیرند.

کدخبر: 17018


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise