پنجشنبه، 26 بهمن 1402 - 11:11

استاندار:

اعتبار پروژه های شهرستان فردیس به ۱۴۷۰ میلیارد تومان رسید

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در شهرستان فردیس به مناسبت دهه مبارک فجر چندین پروژه با اعتباری حدود هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

فردیس. امید بانوان؛ «مجتبی عبداللهی» روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ در حاشیه حضور در شهرستان فردیس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۲ هزار و ۷۶۵ پروژه با بالغ بر ۳۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد اعتبار به مناسبت دهه مبارک فجر در استان البرز مورد بهره‌برداری قرار گرفت، گفت: تعدادی از این پروژه‌ها با اعتباری حدود هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان متعلق به شهرستان فردیس است که بواسطه آن بیش از ۱۰۰ اشتغال ایجاد شده است.

 وی افزود: امروز دیدار با خانواده شهدا، نشست شورای اداری و نشست با دست‌اندر کاران برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری برگزار شد.

 عبداللهی ادامه داد: در راستای مشارکت حداکثری و حضور حداکثری مردم پای صندوق رای در ۱۱ اسفند ماه به عوامل اجرایی انتخابات توضیحاتی داده شد.

 وی تصریح کرد: منتخبین فرماندار، شورای نظارت، سایر دستگاه‌ها، معتمدین مردم در اجتماع پایگاهی دارند و می‌توانند در حوزه انتخابات فوق‌العاده تأثیر گذار باشند.

 عبداللهی با اشاره‌ای به حضور پرشکوه مردم  استان البرز در راهپیمایی ۲۲ بهمن کرد و گفت: از مردم عزیز و افتخار آفرین استان البرز و تمامی شهرستان‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم.

 وی افزود: از مردم شریف استان تقاضا دارم همانند دوره‌های قبل لبیک گویان به ولی امر مسلمین در انتخابات حضور پیدا کنند و مهر باطلی بر افکار شوم دشمنان بزنند.

 عبداللهی ادامه داد: جلسات بسیار منظمی از ابتدا سال در خصوص انتخابات برگزار می‌شود و همچنین تمام عوامل اجرایی آمادگی صد در صد را دارند.

 وی با بیان اینکه اتفاقات خوبی افتاده است، گفت: با آمادگی عوامل اجرایی، انتخابات با عظمت و با شکوهی در ایران اسلامی و قطعا در استان البرز رقم خواهیم زد.

کدخبر: 17077


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise