سه‌شنبه، 15 اسفند 1402 - 09:49

افزایش ۱۴/۵ درصدی مشارکت مردم فردیس در انتخابات نسبت به دوره گذشته

فرماندار فردیس گفت: مشارکت مردم فردیس در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان نسبت به دوره گذشته ۱۴/۵ درصد افزایش یافت.

فردیس. امید بانوان؛ به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان فردیس، «خداداد کاشفی» گفت: درحوزه تأیید و عدم مغایرت آراء در شورای نگهبان، نخستین شهرستانی بودیم که تأییدیه آراء به سرعت توسط شورای نگهبان صادر شد.

 رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان فردیس با بیان اینکه انتخابات در امنیت کامل برگزار شد، ادامه داد: خوشبختانه با همکاری دستگاه‌های اجرایی، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و تعامل بین هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بدون هیچ گونه حاشیه و مشکلی و با سلامت کامل در شهرستان برگزار شد.

 وی با اشاره به فعالیت کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان فردیس که از ماه‌ها قبل آغاز شده است، گفت: کمیته‌ها عملکرد خوبی داشتند و همچنین در برگزاری انتخابات با شکوه اقدامات بسیاری صورت گرفت.

 کاشفی افزود : در این دوره ۳۰۰ نفر عوامل اجرایی به عنوان ذخیره و حدود ۳۰ نفر اعضای ذخیره هم در بخش نمایندگان فرماندار داشتیم.

 فرماندار فردیس با اشاره به اینکه به واسطه دستگاه احراز هویت تجمیع آرا در خود شعب صورت گرفت، ادامه داد: همه موارد به صورت الکترونیکی مشخص و در شفافیت کامل احصا شد.

کاشفی در خصوص گروه‌بندی مناطق گفت: در این دوره از انتخابات مناطق را گروه‌بندی کردیم و مسئولین مناطق خود مردم بودند و کار توسط آنان انجام شد.

وی با بیان اینکه بیشتر صندوق‌ها در پایان رأی گیری تحویل ستاد انتخابات شهرستان شد، ادامه داد: در تعدادی از شعبات مانند شعبه مسجد جامع المهدی (عج) که آرای بسیاری داشتند،  شمارش آرا تا ظهر روز بعد زمان برد.

این مقام مسئول با بیان اینکه طبق قانون مکلف بودیم امکان رأی دادن برای تمامی افراد را فراهم کنیم، افزود: با هماهنگی شورای نگهبان شعب اخذ رأی سیار برای برخی از جانبازان، ایثاگران، پدران و مادران شهیدان، پادگان‌های آموزشی، ندامتگاه فردیس، مراکز نگهداری سالمندان و جامعه هدفی که امکان حضور در شعب را نداشتند، اعزام شد.

کدخبر: 17126


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise