چهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 10:55

فرماندار

اولویت مدیریت شهری فردیس رسیدگی به مشکلات شهروندان باشد

فرماندار فردیس تأکید کرد که لزوم تکریم ارباب رجوع و تلاش مدیریت شهری برای رفع مشکلات مردم یک اصل مهم و اساسی است.

فردیس.امید بانوان‌؛ «خداداد کاشفی»  فرماندار فردیس در دیدار با اعضای شورای شهر و شهردار مشکین‌دشت بر پیگیری مطالبات شهروندان مشکین دشت تأکید کرد و گفت: خدمت به شهروندان و تکریم ارباب رجوع، باید به‌عنوان یک اصل مهم سرلوحه کار مجوعه مدیریت شهری باشد.

 وی با بیان اینکه ارتباط مستمر و تعامل بین مجموعۀ مدیریت شهری نقش مهمی در خدمت‌رسانی بهتر به مردم دارد، ابراز داشت: مشکلات و مسائل مردم باید به طور خاص مورد پیگیری قرار گیرد و جلسات منظمی در این رابطه باید برگزار شود. وی همچنین ابراز امیدواری کرد با تلاش و همت فراوان مشکلات مناطقی از شهر برطرف شده و فضای زندگی مطلوب و رضایت‌بخشی برای مردم ایجاد شود.

 فرماندار فردیس با اشاره به اینکه همفکری و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر با شهردار و مجموعه شهرداری در آبادانی این شهر بسیار اهمیت دارد، افزود : فرمانداری نیز به‌عنوان مجری سیاست‌های دولت در شهرستان همکاری و همراهی با این دو نهاد را با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان به طور ویژه در دستور کار دارد.

 در این جلسه مباحثی پیرامون مشکلات برخی از مناطق مشکین‌دشت مطرح شد. همچنین در خصوص آخرین وضعیت طرح‌های عمرانی این شهر بحث و گفت‌وگو شد .

کدخبر: 17229


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise