یکشنبه، 02 اردیبهشت 1403 - 16:27

شهردار:

اتوبوس‌های شهری فردیس امروز رایگان است

شهردار فردیس از رایگان شدن ناوگان اتوبوسرانی این شهر به مناسبت روز زمین پاک خبر داد.

فردیس. امید بانوان؛ «محمدرضا احمدی‌نژاد» بیان کرد: به مناسبت روز جهانی زمین پاک و در راستای جلب مشارکت شهروندان و ارتقای فرهنگ محیط زیست شهری، امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه، خدمات ناوگان اتوبوسرانی فردیس به صورت رایگان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه  زمین به عنوان زیستگاه انسان، امانتی است که باید برای  نسل آینده حفاظت شود، خاطرنشان کرد: پاک نگهداشتن زمین و حفظ منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است که مدیریت شهری فردیس در راستای رسالت خود در امور اجتماعی و فرهنگی، این امر را مورد توجه ویژه قرارداده است 

احمدی‌نژاد بر لزوم فرهنگ‌سازی در خصوص حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی تأکید کرد و افزود: هفته زمین پاک فرصتی برای ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست، پاک نگهداشتن زمین و افزایش آگاهی عمومی است.  در این راستا برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های مختلف شهرداری فردیس  ازجمله  معاونت خدمات شهری، مدیریت پسماند، روابط عمومی و سازمان حمل نقل با همکاری سایر دستگاه‌های ذی‌ربط برنامه‌ریزی شده و در طول این هفته اجرا می‌شود.

شهردار فردیس با اشاره به خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس به‌عنوان یکی از اقدامات مدیریت شهری در راستای ترویج فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی، اضافه کرد:  همچنین مدیریت شهری فردیس در سال جدید  پیگیری متروی این شهر را در دستور کار قرار داده است.

کدخبر: 17309


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise