دوشنبه، 03 اردیبهشت 1403 - 15:41

واگذاری بخشی از ساختمان فرهنگسرای الغدیر شهرداری به کانون البرز

در دیدار و گفت‌وگوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز و شهردار چهارباغ مقرر شد بخش مجزایی از فرهنگسرای الغدیر شهرداری به مرکز کانون اختصاص یابد.

چهارباغ . امید بانوان؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در ابتدای این دیدار در خصوص تفاوت‌های کار کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با آموزش رسمی نکاتی را مطرح کرده و از ارائه‌ی خدمات به مناطق کم برخوردار استان در قالب کتابخانه سیار، تماشاخانه سیار، پیک امید و ... سخن گفته و از مطالبات مردمی برای احداث مرکز فرهنگی، هنری ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این مناطق خبر داد.

«زینب عاشری» در ادامه به توضیح فضای مورد نیاز و معماری ساختمان‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و میزان همکاری شهرداری در واگذاری ساختمان‌های کانون در کشور پرداخت.

«سیدجعفر موسوی» شهردار چهارباغ کرج نیز در این دیدار که ظهر روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دفتر شهردار چهارباغ انجام شد،  به لزوم خدمت‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان مناطق کم برخودار کرج از جمله برخی مناطق چهارباغ اشاره کرده و افزود: حاضریم علاوه بر واگذاری فضای بلا استفادۀ فرهنگسرای شهرداری در الغدیر در بخش خدمات فرهنگی، هنری و ادبی که به کودکان و نوجوانان منطقه داده می‌شود نیز از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حمایت کنیم.

 در ادامه دو مقام مسئول به بازدید فرهنگسرای الغدیر مهدی‌آباد در منطقۀ چهار باغ کرج رفتند و از نزدیک فضای در نظر گرفته شده را بازدید کردند.

قرار است به‌زودی و پس از طی مراحل اداری این ساختمان به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جهت بهره‌برداری در قالب مرکز فرهنگی، هنری اختصاص یابد.


 

کدخبر: 17331


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise