سه‌شنبه، 21 مرداد 1399 - 16:40

تولید ماسک با سه برابر قدرت محافظت بیشتر

یک شرکت الکترونیکی ماسکی تولید کرده که از پارچه کششی غیر بافت ساخته شده و برای استفاده در تمامی صورت‌ها با هر شکل و اندازه‌ای مناسب است. فیلتراسیون این ماسک سه برابر بوده و می‌توان تا دو هفته از آن استفاده کرد. این ماسک 80 درصد از ذرات معلق مضر، ویروس‌ها و باکتری‌ها را مسدود می‌کند.

کرج - امید بانوان| یک شرکت الکترونیکی مصرفی به نام "Brio Protection" بخشی از مدل تجاری خود را برای کمک به تهیه منابع پزشکی و کاهش کمبودهای مراقبت‌های بهداشتی به کار گرفته است.

این شرکت آمریکایی پیش از این بیش از دو میلیون ماسک "N95" را به سیستم درمان تحویل داده بود و حال در تلاش است که محصولات با ایمنی بالا را به دست مشاغل کوچک و افراد برساند.

حال این شرکت ماسکی تولید کرده که از پارچه کششی غیر بافت ساخته شده و برای استفاده در تمامی صورت‌ها با هر شکل و اندازه‌ای مناسب است. فیلتراسیون این ماسک سه برابر بوده و می‌توان تا دو هفته از آن استفاده کرد. این ماسک 80 درصد از ذرات معلق مضر، ویروس‌ها و باکتری‌ها را مسدود می‌کند.

این در حالی است که سایر ماسک‌های پارچه‌ای با قابلیت استفاده مجدد، تقریبا 15 دلار و بیشتر قیمت دارند ولی ماسک "3D Comfort" تنها دو تا چهار دلار قیمت دارد و محافظت از صورت را سه برابر می‌کند.

با چنین قیمت مناسبی، سازمان غذا و دارو این محصول را تایید کرد تا مردم این فرصت را داشته باشند که در مکان‌های مختلف از این ماسک استفاده کنند و در موارد اورژانسی تعداد بیشتری تهیه کنند.

شرکت "Brio Protection" در نظر دارد ماسک‌های خود را به کادر درمان اهدا کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 3538


یا حسین
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise