چهارشنبه، 08 بهمن 1399 - 17:15

همزمان با سالروز وفات ام‌المومنین انجام شد؛

تجلیل از مادران شهید در صحن شورای فردیس

همزمان با سیزدهم جمادی الثانی سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تجلیل از مقام والای مادران و همسران شهدا در صحن شورای اسلامی شهر فردیس، از «فاطمه بیات»، مادر بزرگوار شهید «امیر چمنی» به نمایندگی از مادران شهدای شهر فردیس، با تقدیم لوح و هدیه تجلیل شد.

فردیس- امیدبانوان؛ مجتبی قاسمی رئیس شورای اسلامی شهر فردیس در سیصد و سی و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی گفت: سیزدهم جمادی الثانی سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تجلیل از مقام والای مادران و همسران شهدا است که به همین مناسبت در صحن شورای اسلامی شهر فردیس، از «فاطمه بیات»، مادر بزرگوار شهید «امیر چمنی» به نمایندگی از مادران شهدای شهر فردیس، با تقدیم لوح و هدیه تجلیل شد.

قاسمی بیان داشت: مادران و همسران شهدا، دست کمی از مقام خود شهید ندارند. وقتی فرزندانشان شهید می‌شوند مادران آنها نیز آسمانی و مقامات بهشتی نصیب آنها می‌گردد.

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس اظهار داشت: لقب مهربانترین قلب دنیا، بدون تردید به نام مادران شهدا است. همسران و مادران شهدا حق بزرگی بر مردم و مسئولین دارند.

آن ها فرزندان و همسرانشان را در راه خدا، برای حفظ، حراست از مملکت، آسایش و امنیت مردم ایثار نمودند. مادر شهید یعنی انسانی بزرگ، والامقام و بلند مرتبه که از بزرگترین دارایی و بهترین سرمایه زندگی‌اش یعنی فرزند خود گذشته تا راه خدا، ارزش‌های الهی و انسانی حفظ شود.

وی بیان داشت: شهید حجت الاسلام امیر چمنی سال ۶۴ در عملیات والفجر ۸ با رمز یا فاطمه الزهراء به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

کدخبر: 4187


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise