جمعه، 17 بهمن 1399 - 17:46

دهیار نمونه البرز معرفی شد

«زینعل آصفی» دهیار روستای محمدآباد حسین خانلو شهرستان نظرآباد، از سوی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری به عنوان دهیار نمونه در سطح استان البرز تجلیل شد.

نظرآباد - امید بانوان؛ «احد سیفی»، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نظرآباد ضمن اعلام شاخص‌های اصلی در انتخاب دهیار نمونه استانی «زینعل آصفی» دهیار روستای محمدآباد حسین خانلو شهرستان نظرآباد را به عنوان دهبار نمونه معرفی کرد.

سیفی همکاری و مشارکت فعال در اجرای اقدامات آموزشی، ترویجی و مشارکتی در راستای طرح 9 در 99، نقش آفرینی در آموزش و ترویج فرهنگ منابع طبیعی در بین روستائیان، شرکت در دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی و ترویجی منابع طبیعی و آبخیزداری، همکاری در مدیریت تعارضات و جلوگیری از بروز تخلفات در حوزه منابع طبیعی، جلب مشارکت و بسیج جوامع محلی در پیشگیری و اطفاء حریق و سایر فعالیت‌های مرتبط با این حوزه را عنوان کرد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نظرآباد با تأکید بر اهمیت و ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت جوامع روستایی و محلی برای حفظ عرصه‌های منابع طبیعی کشور، همکاری و تعال این دهیاری در زمینه منابع طبیعی و آبخیزداری را ستود.

سیفی اضافه کرد: در روستاها جوامع محلی از مهمترین عوامل انسانی مؤثر در حفاظت از منابع طبیعی، ایجاد و توسعه فضای سبز روستایی به حساب می‌آیند از این رو دهیاران می‌بایست با آگاهی بخشی و جلب مشارکت‌های مردمی، نسبت به حفظ و احیاء فضای سبز روستایی که یکی از جنبه‌های مهم توسعه پایدار است سعی و و تلاش وافری داشته باشند.

انتهای پیام/

کدخبر: 4289


یا حسین
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise