سه‌شنبه، 03 خرداد 1401 - 10:10

انرژی برای زندگی

کتاب خوب- امیدبانوان؛ بیش از ۳۰ سال پیش آنتونی رابینز مطالعه و تحقیق روی موضوعات مختلف را شروع کرد تا بهترین و کارآمدترین ابزارها را برای گرفتن نتایج فوق‌العاده پیدا کند. بیاید با هم این برنامه را آغاز کنیم و در سمینار تونی با نام زندگی با نشاط، قدرت، انرژی، همراه باشیم. در این سمینار یاد خواهید گرفت چگونه تعادل بدن خود را حفظ کنید و زندگی خود را یک مرحله بهبود ببخشید.

کتاب خوب- امیدبانوان؛ تونی با دکتر "استیسی بل" استاد دانشگاه هاروارد که بر روی استاندارهای سلامت و تغذیه مطالعه کرده همکاری داشته است؛ همچنین با دکتر "دیپاک چوپرا" یکی از پیشگامان زمینه سلامت ذهن و جسم همکاری کرده است. تونی همچنین مربیِ "استو میتل من" بود. کسی که توانست در ۱۱ روز ۱۵۰۰ کیلومتر را بدود، یعنی تقریباً روزی ۱۵۰ کیلومتر. تونی برای ورزشکارهای بزرگی در رشته‌‌های مختلف مثل هاکی، فوتبال و بسکتبال سخنرانی و جلسات مشاوره داشته و بهشان کمک کرده به موفقیت برسند. بهتره بدانید آنتونی رابینز مدیر عامل بیش از ۵۰ شرکت بزرگ تجاری و مشاور نیروهای دریایی و زمینی ارتش بسیاری از کشورها و حتی آهنگ‌سازان بزرگ دنیا بوده است.

تونی به یکی از شخصیت‌‌های بزرگ زمان ما تبدیل شد و الگویی برای همه ما می‌تواند باشد. او توانسته است با رهبران بزرگی ملاقات کند که توانستند زندگی میلیون‌ها انسان را بهتر کنند، مانند نلسون ماندلا رهبر بزرگ آفریقای جنوبی، و مادر ترسا. 

تونی به گلف‌باز بزرگ "گرگ نورمن" کمک کرد تا بتواند بعد از یک شکست بزرگ دوباره به دوران اوج خودش برگردد و همین طور به مردان بزرگی کمک کرد تا تصمیم‌های بزرگی بگیرند.

او توانست به ۳ میلیون نفر از هر نژاد، جنس، سن و با هر عقیده و مذهبی کمک کند. تونی متوجه شد، تنها تغییر کوچکی در رفتار می‌‌تواند انرژی فراوانی برای شما به ارمغان بیاورد. شما به دنبال هر نتیجه‌ای که هستید، چه داشتن بدنی سالم و یا درآمد فراوان و یا رسیدن به شخصی که دوستش دارید تونی می‌تواند در این موارد به شما کمک کند، فقط کافی است اراده کنید تا به آن چیزی که می‌خواهید برسید.

تونی به شما کمک خواهد کرد تا گام‌های کوچکی را که برای به‌دست‌آوردن انرژی و نشاط فراوان لازم دارید بردارید و از لحظه‌لحظه زندگیتون لذت ببرید و زندگی‌ای را که شایستگی‌اش را دارید بسازید.

 

کتاب انرژی برای زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

 

بخشی از کتاب انرژی برای زندگی

صبح که بیدار می‌شیم اول صبحونه آماده جعبه‌ای، بعد سوار ماشین جعبه‌ای‌مون می‌شیم، بعد می‌ریم دفتر کار جعبه‌ای و حتماً با آسانسور می‌ریم بالا. آخه پله خستمون می‌کنه. نه؟ بعد می‌ریم دفترمون که توی جعبه تایپ کنیم. با جعبه صحبت کنیم. بعد می‌ریم تو یه جعبه که توش جلسه گذاشتیم. همتون یه جعبه دارین که توش تایپ می‌کنید، باهاش حرف می‌زنید، باهاش موسیقی گوش می‌دین، نهار آماده جعبه‌ای می‌خورین، بعد با یه جعبه‌می‌رین خونه، ماشین، قطار، مترو، شایدم اتوبوس. نرسیده جعبه جادو روشن. تو جعبه تایپ می‌کنین. تو جعبه ایمیل می‌فرستین و برای رسیدن به آرامش چیکار می‌کنیم؟ دارو. همینه.

خیلی از خانوما می‌گن: همینکه ما دو ساعت با تلفن صحبت می‌کنیم و گوشی رو دم گوشمون نگه می‌داریم، یه جور ورزشه. خب می‌گن. و تازه کلی هم خسته می‌شن.

پس خیلی کار سختی نیست که ما بفهمیم چرا چاق می‌شیم، چرا خسته می‌شیم. ما عادت کردیم از غذاهایی استفاده کنیم که اصلاً تازه نیستن و به هیچ وجه ارزش غذایی ندارن. در واقع همه چیزهایی که ما استفاده می‌کنیم تو محیط‌های مصنوعی و با مواد شیمیایی درست شدن.

خب من فکر می‌کنم باید روش زندگیمون رو عوض کنیم و اگه پشتکار داشته باشیم می‌تونیم موفق بشیم. یه چیز مهم می‌خوام بهتون بگم، من درباره این که چطور این کار رو انجام بدین حرف نمی‌زنم بلکه درباره طرز فکر شما حرف می‌زم که از هر چیزی مهمتره. منشأ همه تصمیمات فکر شماست. خب حالا اگه تصمیم متفاوتی بگیرین، رفتارتون هم عوض می‌شه یا نه؟ 

 

کدخبر: 8983


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise