چهارشنبه، 09 شهریور 1401 - 11:52

مریم قهرمانی صارم:

مشكل ترافیکی كنار گذر مهرشهربرطرف شود

دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج گفت: مشكلات ايجاد شده ناشی از بهره‌برداری پروژه ناقص‌الخلقه كنار گذر مهرشهر برطرف شود.

کرج - امید بانوان؛ مریم قهرمانی صارم در نطق پیش از دستور شصت و نهمین جلسه رسمی شورای شهر کرج ضمن گر امیداشت آغاز هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: چند روز گذشته به همراه معاون ترافيك و با حفظ سمت، معاون عمران و عوامل اجرايي در كنار تعدادی از شهروندان منطقه مهرشهر بازديدی از مشكلات ايجاد شده ناشی از بهره‌برداری پروژه ناقص‌الخلقه كنار گذر مهرشهر داشتم.

دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج  تصریح کرد: مقرر شده از باب تسكين و كاستن از ترافيك حاصله ادامه كنار گذر با عرض كمتر انجام شود البته بدون تملك املاك واقع در طرح كه دچار ارزش افزوده قابل توجهی هم شده‌اند.

قهرمانی صارم بیان کرد: هر چند پرسش‌های متعدد و صورت مسئله همچنان به قوت خود باقی است اما به هر حال معاونت فنی و عمرانی به سرعت بيشتر اقدامات لازم را انجام دهد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش به قرار داد ملزومات ماه محرم اشاره کرد و یادآور شد: گويا در يكی از سازمان‌ها قراردادی بابت موضوعات و ملزومات ماه محرم منعقد شده است كه حواشی بسياری را ايجاد نموده است.

قهرمانی صارم افزود: دستگاه‌های نظارتی شهرداری گزارشی مكتوب از فرايند خريد ملزومات و تشريفات و همچنين بهای تمام شده برای شهرداری ارائه کنند.


کدخبر: 10058


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise