دوشنبه، 18 مهر 1401 - 18:12

در شش ماه نخست امسال اتفاق افتاد؛

پیشگیری از ۳۰ مورد تجاوز به حریم راه‌های طالقان

رئیس اداره راهداری طالقان گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۳۰ مورد پیشگیری و ۱۳ مورد رفع تجاوز به حریم قانونی راه توسط این اداره انجام شده است.

طالقان – امید بانوان؛ «نصیر یزدانی» اظهارکرد: اداره راهداری شهرستان طالقان در طول سال اقدامات متعددی برای خدمت‌رسانی به شهروندان و کابران جاده‌ای انجام می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه همه تلاش نیروهای راهداری این شهرستان افزایش رضایتمندی مردم است، گفت: برای تحقق این هدف از همان روزهای ابتدایی سال همه نیروها در حیطه وظایف کاری خود به طور جدی وارد عمل شدند تا کیفیت راه‌های این شهرستان بهتر شود و مردم با آرامش خاطر بیشتری سفر کنند.

این مسئول گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری اقدامات قابل توجهی در اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طالقان انجام شده که از جمله آن می‌توان به نصب و ترمیم ۴۰۲ تابلو و علائم ایمنی،۸۲۰۰ مترمکعب ریزش برداری، رنگ‌آمیزی ۲۶۰ پایه تابلو، تعمیر و نصب مجدد ۴۲ شاخه گاردیل، پاکسازی یک هزار و ۱۹۷۰ مترمکعب حاشیه راه از نخاله، خط کشی محور به طول ۵۷ کیلومتر اشاره کرد.

رئیس اداره راهداری طالقان، همچنین از اجرای گشت دروازه‌ای به مدت ۵۰ روز، جمع‌آوری ۱۰۶ بنر غیرمجاز تبلیغاتی، شست‌و شوی ۱۳ کیلومتر از سطح جاده، پیج بری و تعریض قوس در ۲۲ نقطه، گریدر زنی و تسطیح ۲۷ کیلومتر از شانه راه در این بازه زمانی خبر داد و گفت: علاوه بر اقدامات انجام شده در این مدت ۷۷ کیلومتر تسطیح و رگلاژ محور خاکی، اجرای ۳۲ کیلومتر رامبل استریپ طولی، تهیه شناسنامه برای ۵۵۰ دستگاه برای پل‌های کوچک وبزرگ حوزه، برف‌روبی و نمک پاشی به طول ۵۶ کیلومتر و رگلاژ ۲۴ عدد نیوجرسی، پاکسازی و جاروزنی حاشیه راه‌ها و ۸.۵(هشت و نیم) کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت توسط این اداره در محورهای شهرستان انجام شده است.

یزدانی همچنین به اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری از تجاوز به حریم قانونی راه اشاره کرد و افزود: در این مدت ۳۰ مورد پیشگیری و ۱۳ مورد رفع تجاوز به حریم قانونی راه توسط این اداره انجام شده است.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 10614


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise