سه‌شنبه، 26 مهر 1401 - 18:56

به همت اداره کل زندان‌های استان البرز صورت گرفت؛

تجلیل از 500 خَیّر فعال حوزه زندان‌های البرز

به همت اداره کل زندان‌های استان البرز، مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌های البرز و ستاد دیه استان طی مراسمی از 500 خیر فعال در حوزه زندان‌های البرز تجلیل شد.

البرز- امیدبانوان؛ در این همایش که شب گذشته با حضور مدیر کل زندان‌های استان البرز، مدیر کل کمیته امداد البرز، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مسئولین زندان‌های استان، خیرین و هنرمندان برگزار شد به پاس زحمات و همکاری خیرین در امر آزادسازی زندانیان و همچنین دستگیری از خانواده زندانیان از آنان تقدیر به عمل آمد.

«علی چهارمحالی» مدیر کل زندان‌های استان البرز در این مراسم خیرین را ولی نعمتان سازمان زندان‌ها و پشتیبان زندانیان خواند و افزود: استان البرز یکی از استان‌های خیر پرور است که همواره در امور خیر و کمک به همنوع پیشگام و پیش قراول بوده‌اند به نحوی که در زندان‌های استان البرز محکوم مالی مشمول مساعدت ستاد دیه قبل از سال 1400 نداریم.

 

چهار محالی افزود: جذب خیرین یکی از حسنات اداره کل زندان‌های استان البرز است که با تلاش و مجاهدت همکارانم در مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌های البرز، ستاد دیه، انجمن‌های حمایت از زندانیان و دیگر کارکنان دلسوز این مجموعه به خوبی انجام می‌شود.

مدیر کل زندان‌های استان البرز ضمن تقدیر و تشکر از خیرین گفت: ثواب و اجر عمل خیرین فعال در حوزه زندان‌ها فراتر از تصور ماست چرا که ضمن کمک به آزادی یک انسان، یک خانواده را از هم‌پاشیدگی حفظ می‌کند و به تبع آن از بسیاری آسیب‌های اجتماعی هم جلوگیری می‌شود.

 

همچنین بخوانید: 

خیرین به کمک اشتغال زندانیان بیایند

انتهای پیام/

کدخبر: 10764


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise