یکشنبه، 06 آذر 1401 - 17:30

برای اجرای سیاست‌های خانواده و جوانی جمعیت؛

گروه‌های نمایندگان مردمی در البرز فعال می‌شوند

مشاور استاندار البرز در امور بانوان و خانواده از فعال شدن گروه‌های نمایندگان مردمی در استان البرز برای اجرای سیاست‌های خانواده و جوانی جمعیت در آینده نزدیک خبر داد.

البرز- امید بانوان؛‌ معصومه آقایی مشاور استاندار البرز در امور بانوان و خانواده در همایش رویداد ملی « مسیر نجات» که به میزبانی استان یزد ویژه «خانواده و جوانی جمعیت» در سالن همایش‌های باقرالعلوم این استان برگزار شد؛ اظهار داشت:  یکی از بهترین اقدامات اقناع و همراه شدن مردم و مسئولان در این خصوص بوده است.

وی افزود: یکی از اقدامات، تفاهم‌نامه اداره کل امور بانوان با اداره کل سازمان تبلیغات استان بود که با برگزاری سلسله همایش‌ها و تربیت کنشگران در حوزه جمعیت انجام خواهد شد.

مشاور استاندار البرز در امور بانوان بیان کرد: برگزاری کارگاه‌های ویژه‌ای با مادران نیز از برنامه‌های دیگر در این حوزه به شمار می‌رود.

آقایی گفت: ما در استان سعی کرده‌ایم از نماینده‌های مردمی استفاده کنیم و معتقدیم زمانی می‌توانیم موفق شویم که از ظرفیت‌های مردمی و تشکل های مردمی استفاده کنیم.

رویداد تحول آفرین در راهبری بحران جمعیت با حضور مدیران کل دفاتر امور بانوان استانداری‌های کشور و اساتید برجسته حوزه خانواده به میزبانی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار شده است.

تمدن‌سازی، خانواده و جمعیت، نقش مردم و حاکمیت در تحول جمعیت از جمله محورهای این رویداد است که از روز سه شنبه یکم آذرماه به مدت سه روز در محل سالن اجتماعات حضرت باقر العلوم (ع) یزد برگزارشد.

تبیین قانون جوانی جمعیت، هوشیارسازی بحران جمعیت، تبیین فرآیند حل بحران جمعیت، فرآیند راهبردی تحول جمعیت، حقوق و مسئولیت‌ها، بوم کاوی و بیان مسائل مهم جمعیت از دیگر محورها و موضوعات در دستور کار این رویداد ملی «مسیرنجات» در استان یزد بود.

انتهای پیام/

کدخبر: 11324


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise