جمعه، 11 آذر 1401 - 14:49

دیالوگ‌های ماندگار «حوض نقاشی» در روز معلولین شنیدنی می‌شوند

رادیو صبا در برنامه فرهنگی «به توان هفت» با پخش سکانس‌هایی از فیلم سینمایی «حوض نقاشی» روز جهانی معلولین را گرامی می‌دارد.

فرهنگی، هنری- امیدبانوان؛ مهر نوشت: «به توان هفت» با شعار «زندگی را به توان هفت برسان» در روزهای پاییزی به ورق زدن دنیای ادبیات و سینما در کنار زندگی می‌پردازد. این برنامه روز شنبه ۱۲ آذر با موضوع معلولان راهی آنتن می‌شود و با خوانش بخش‌هایی از کتاب بی‌حد و مرز تقدیم مخاطبان می‌شود.

«بی‌حد و مرز» کتابی نوشته جیم کوییک درباره سلامت مغز است. کوییک در این کتاب به شما آموزش می‌دهد که چگونه مغزتان را بهبود دهید، همه‌چیز را سریع‌تر یاد بگیرید و بهترین شکل از زندگی خود را بیابید.

این برنامه به مناسبت روز معلولین دیالوگ‌هایی از فیلم سینمایی «حوض نقاشی» را تقدیم مخاطبان می‌کند.

«حوض نقاشی» داستان زندگی و مصائب زوج کم‌توان ذهنی است که در بیمارستان توان‌بخشی باهم آشنا می‌شوند. زوج کم‌توان داستان یعنی رضا (شهاب حسینی) و مریم (نگار جواهریان) هردو در یک کارخانه داروسازی کار می‌کنند. رضا علاوه‌بر کارخانه در یک سوپرمارکت مسئول بردن اجناس درب منزل خریدار است. از داد و هوار صاحب‌خانه و اجاره عقب‌افتاده‌شان می‌توان فهمید که مشکل مالی دارند. اما از همه مهم‌تر مسئله فرزند این زوج یعنی سهیل (فرزامی) است.

 

 

 

کدخبر: 11406


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise