چهارشنبه، 28 فروردین 1398 - 16:37

ملیحه اکبری با تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع):

باید به جوانان برای ورود به عرصه های مدیریتی میدان داد

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر فردیس با عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، خاطر نشان کرد: باید به جوانان برای ورود به عرصه های مدیریتی میدان دهیم و در گام دوم انقلاب نیز محوریت توسعه و سازندگی کشورمان جوانان هستند.

 

امید بانوان؛ ملیحه اکبری با بیان اینکه جوانان در عرصه های مختلف حرف های زیادی برای گفتن دارند و باید به استعدادها و توانمندی های نهفته آنها بها داد، گفت: در سالهایِ دفاع مقدس که رژیم بعثی عراق با حمایت بلوک غرب و شرق به کشورمان حمله‌ور شده بود، این جوانان بودند که برای شهادت و جان فشانی از یکدیگر سبقت می‌گرفتند و شوقِ ایثار و فداکاری داشتند. جوان ایرانی با عزم و اراده راسخ و پولادین خود می تواند تمام قله ها را فتح نماید و برای ملت عزت و سربلندی را به ارمغان بیاورد.

 جوان ترین عضو شوراهای اسلامی شهرهای البرز در پایان با یادآوری پوست اندازی اخیر لایه های مدیریتی کشور به نفع جوانان و حمایت ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی از جوانگرایی در اداره کشور، اذعان داشت: گردش نخبگانی لازمه پویایی و نشاط یک جامعه است و اگر مسئولان استعدادهای نهفته قشر جوان به ویژه بانوان را باور داشته باشند، کشور از بارِ بسیاری وابستگی ها به کالاهای خارجی نجات پیدا می کند و مسیرهای تازه ای را پیش رو می یابد.

 

 

کدخبر: 1141


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise