پنجشنبه، 24 آذر 1401 - 17:13

مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

خیرین مدرسه‌ساز در البرز کارنامه موفقی دارند

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: خیرین مدرسه‌ساز در این استان کارنامه موفق و درخشانی دارند.

 «علی حجرگشت»  در آستانه برگزاری بیست و چهارمین همایش تکریم از خیرین مدرسه‌ساز استان البرز با اشاره به اینکه با همدلی می‌توان در ساخت مدارس با نشاط در استان سرافراز البرز كه مينياتوری از اقوام مختلف ايرانی است گام برداشت، افزود: بايد قدر خود را بدانيم زيرا در ايران مردم و مسئولان با هم هستند.

وی بیان کرد: خيرين برای جامعه يک سرمايه بزرگ هستند زيرا با همت آنان كلاس‌های درس برای فرزندان ايران ساخته و آماده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر همت والای خيرين نبود، بی شک آموزش و پرورش با مشكل جدی روبرو می شد.‌

حجرگشت یادآورشد: خير شدن دل بزرگ و فكر بزرگ می‌خواهد، نه مال بزرگ چون افراد زيادی هستند كه مال دارند اما دل بخشش آن را ندارند.

وی ادامه داد: خيرين مدرسه‌ساز در استان البرز خوش درخشيده‌اند اما به دليل نياز استان به فضاهای آموزشی نياز به مشاركت همه مردم با هر توان مالی داريم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: بايد تلاش شود تا با تدابير و برنامه‌ريزی در امر مدرسه‌سازی دراستان  البرزتلاش خود را دو چندان كنيم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز اظهار داشت: لازم است با توجه به افزايش و رشد جمعيت دانش‌آموزی در البرز گام جهادی که در استان با همت استاندار البرز کلید خورده در راستای توسعه و افزايش كلاس‌های درس در اين استان تقویت شود که در این اقدام  نیازمند حضور خیرین نیک‌اندیش هستیم.

وی با بیان اينكه توسعه فضاهای آموزشی موجب كاهش مشكلات آموزش و پرورش در عرصه تعليم و تربيت می شود ، عنوان کرد: اميدواريم با گام های معنوی و دستان پر مهر خيرين نيک انديش در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز البرز بستر مناسب برای كم كردن مشكل فضای آموزشی  در اين استان فراهم آيد.

حجر گشت تاکید کرد: افزایش سرانه فضای آموزشی در استان مهاجرپذیری چون البرز نیازمند مشارکت خیرین حتی کمک های خرد مردمی در کنار نگاه ویژه دولت مردمی و انقلابی دارد.

کدخبر: 11692


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise