پنجشنبه، 01 دی 1401 - 11:29

دغدغه «لباس پوشیده» طراح مصری را صاحب خط تولید کرد

طراح مد مصری با راه‌اندازی خط تولید پوشاک برای بانوان محجبه که در خرید لباس با مشکلاتی روبه‌رو هستند، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های زنان مصری را برای داشتن لباس‌های پوشیده مرتفع کرد.

مدآرت- امید بانوان؛ ایکنا به نقل از القاهره ۲۴نوشت، خرید لباس برای زنان محجبه در ابتدا برای بانوان مصری کار آسانی نبود. آن‌ها سال‌ها با خرید لباس به خصوص لباس‌های راحتی یا اسپرت مشکل زیادی داشتند. از این رو نعیمه کامل، طراح مد مصری، به فکر راه‌اندازی خط تولیدی افتاد که هدف، تولید انواع لباس‌های مناسب و پوشیده برای زنان محجبه بود.

برندی مصری برای پوشاک بانوان محجبه

«نعیمه کامل» در سخنانی پیرامون فعالیت خود در این حوزه می‌گوید: نزدیک به ۲۰ سال پیش فعالیت در زمینه مد را با راه‌اندازی خط تولید لباس‌هایی برای زنان محجبه آغاز کردم.

راه اندازی خط تولید پوشاک برای بانون  محجبه

 وی تصریح کرد: شروع کار من بیش از ۲۰ سال پیش بود که تصمیم به داشتن پوشش حجاب گرفتم و در آن زمان برای زنان محجبه، به غیر از مواردی محدود و اندک، برند ویژه‌ای وجود نداشت؛ به طوری که برای خرید لباس راحتی باید با سختی‌های زیادی دست و پنجه نرم می‌کردم تا اینکه بتوانم لباس مناسب و شیکی که درخور حجاب نیز باشد به دست بیاورم. ضمن اینکه بزرگ‌ترین مشکل من در مهمانی‌ها بود.

نامی تجاری با حروف اسامی دخترانم

نعیمه کامل ادامه داد: تصمیم گرفتم برند r&k را راه‌اندازی کنم که مخصوص لباس‌های زنانه محجبه است و حروف اول نام دخترانم رهف و کنزی است. پس از آن، ایده حجاب برای دختران نوجوان بیشتر گسترش یافت، به همین دلیل تصمیم گرفتم دلیلی برای تشویق آنها باشم، بنابراین برند فانسی را تأسیس کردم که لباسی مدرن و جوان‌پسند است که ظرافت و عفت را با هم ترکیب می‌کند. اما این پوشاک برای گروه سنی ۱۳ تا ۲۵ سال مناسب‌تر بوده و برای کاربرد آن برای دانشگاه و باشگاه‌ها بیشتر است.

 این طراح مد می‌افزاید: این ایده تحسین خیلی‌ها را برانگیخت، سپس لباس‌های ترکیه‌ای را معرفی کردم تا هر خانمی طرح مورد نظر خود را پیدا کند و امسال تصمیم گرفتم یک خط مد تخصصی برای لباس‌های مجلسی ساده و مناسب برای عروسی، مناسبت‌های خاص و مهمانی‌ها ایجاد کنم.

رؤیای افتتاح شعبه در تمام کشورهای عربی

این طراح مد مصری آرزو دارد برای خط تولید خود در هر کشور عربی شعبه‌ای تأسیس کند. وی در این خصوص اینگونه توضیح می‌دهد: هدفم از این کار این است تا هر زن محجبه و متواضعی آنچه را که می‌خواهد پیدا کند و همیشه به خود و ظاهر خود اطمینان داشته باشد.

 استقبال سلبریتی‌ها از برند نعیمه کامل

خانم نعیمه کامل در بخش دیگری از سخنانش درخصوص استقبال شخصیت‌ها از طراحی‌های ارائه شده از سوی او گفت: من همیشه به دنبال طرح‌ها و مدل‌های نامتعارف هستم و دنبال‌کننده خوبی برای مدهای بین‌المللی و عربی هستم؛ تا اینکه زنان باحجاب از روند مد دور نباشند. من حتماً از مواد و پارچه‌های مختلف خریداری می‌کنم و برخی پارچه‌ها را خودم طراحی و چاپ می‌کنم تا متمایز باشند. ضمن اینکه از رنگ‌هایی که در فصول مختلف در سطح بین‌المللی مطرح شده و به مد تبدیل می‌شود استفاده می‌کنم.

وی در پایان سخنان خود گفت: افراد مشهور زیادی هستند که از من حمایت می‌کنند و برند من را می‌پوشند، از جمله دکتر نیفین القباج، وزیر همبستگی اجتماعی، و ایمان ریاض، دعاء فاروق و دعا عامر از مجریان محبوب رسانه‌ای و صفاء جلال و مروه ناجی که از هنرمندان هستند.

کدخبر: 11842


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise