پنجشنبه، 15 دی 1401 - 10:27

با حضور بخشدار و اعضای حقیقی و حقوقی؛

انجمن کتابخانه‌های عمومی بخش پلنگ‌آباد اشتهارد برگزار شد

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی پلنگ ‌باد با حضور بخشدار و اعضای حقوقی و حقیقی انجمن‌آباد در کتابخانه عمومی امام رضا(ع) برگزار شد.

اشتهارد – امید بانوان؛‌ جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی پلنگ‌آباد با حضور «محمدرضا سرعتی»، سرپرست بخشداری پلنگ‌آباد و سایر اعضای حقوقی و حقیقی انجمن بخش در کتابخانه عمومی امام رضا(ع) برگزار شد.

در ابتدا «امین نجف‌پور» رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشتهارد ضمن گزارشی از روند فعالیت‌های کتابخانه پلنگ‌آباد  گفت: در صورت تصویب شورای شهر و تایید رییس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان میزان نیم درصد حق کتابخانه‌ها توسط شهرداری تغییر و بازنگری مجدد اعمال خواهد شد.

در بخشی از این جلسه بخشدار پلنگ آباد نیز  به اهمیت فضاسازی در محیط پیرامونی کتابخانه پلنگ‌آباد اشاره کرد و گفت: فضا سازی دیوارهای کتابخانه  از سوی شهرداری با سخنان بزرگان دینی و ملی  با محوریت کتاب و کتابخوانی بسیار حائز اهمیت است.

در ادامه جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی بخش پلنگ آباد هر یک از اعضای حقیقی و حقوقی به بیان موضوعاتی پیرامون کتاب و کتابخوانی و برنامه‌های فرهنگی متنوع در کتابخانه ‌های عمومی پلنگ‌آباد اشاره کردند.

گفتنی است تجلیل از پذیرفته شدگان رشته‌های برتر در دانشگاه‌های معتبر که عضو کتابخانه نیز هستند از مصوبات این جلسه بود.

کدخبر: 12086


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise