دوشنبه، 19 دی 1401 - 15:46

طرح الزام شهرداری کرج به ایجاد ساختار ارجاع کارشناسی توسط شورای شهر تصویب شد

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج از تصویب طرح الزام شهرداری کرج به ایجاد ساختار ارجاع کارشناسی به شورای شهر خبر داد.

کرج - امید بانوان؛ مریم قهرمانی صارم در خصوص این طرح که در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه نیز بررسی و به جلسه رسمی ارجاع شد اظهار داشت: موضوع شفافیت و ارتقاء سلامت اداری در اجرای وظایف مدیریت شهری از مطالبات جدی شهروندان و بالطبع از دغدغه های شورای اسلامی شهر کر ج است.

 رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج افزود: نظر به اینکه موضوع کارشناسی پرونده ها اعم از ارزیابی و تقویم اموال منقول و غیر منقول و نقشه برداری، ارائه گزارشات و نظریه‌های تخصصی کارشناسی، یکی از مهمترین مبادی اقدامات حقوق ، فنی و مالی و معاملاتی در مدیریت شهری است در این راستا مستلزم ارجاع موضوع به کارشناسان ذیصلاح مورد وثوق ( کارشناسان رسمی، نظام مهندسی و.. ) خارج از ساختار اداری شهرداری است .

قهرمانی صارم اذعان داشت: با توجه به اینکه انجام این مهم در حوزه‌های مختلف شهرداری به صورت منفصل و جداگانه صورت می‌پذیرد، لزوم ایجاد ساختاری نظام‌مند و یکپارچه جهت ارجاع کارشناسی در مجموعه مدیریت شهری می‌تواند اهداف پیش گفته درزمینه شفافیت ، ارتقاء سلامت اداری و بسط عدالت را محقق نماید.

وی تصریح کرد: طرح فوق با عنوان طرح الزام شهرداری کرج به ایجاد ساختار ارجاع کارشناسی تقدیم شورای شهر شد و پس از بررسی و‌ در جلسه رسمی با رای اعضای شورای شهر تصویب شد.

کدخبر: 12135


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise