عضو شورای شهر کرج مطرح کرد؛
لزوم تشکیل و راهاندازی کمیته برندسازی مدیریت شهری
رئیس مرکز پژوهشها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج بر ضرورت راهاندازی کمیته برندسازی مدیریت شهری تأکید کرد.
کرج - امید بانوان؛ محمد اسدیان در جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی ضمن اشاره به برندسازی که از پارامترهای تعیین در توسعه همه جانبه شهر به خصوص در حوزه اقتصاد شهری است، اظهار داشت: تصویب ردیفهای اعتباری در بودجه به منزله دستور کار شهرداری به عنوان حوزه اجرایی است؛ لذا مدیران مجموعه نهایت تلاش خود را در راستای اجرای مصوبات معمول نمایند.
رئیس مرکز پژوهشها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج افزود: رضایتمندی شهروندان از اولویتهای مدیریت شهری است و شورای ششم در این راستا گام بر میدارد و توجه به مطالبات به حق مخاطبین همواره سرلوحه برنامهها بوده است.
اسدیان خاطرنشان کرد: شهر کرج با فرصتهای فراوان جذب سرمایهگذاری امکان هویتسازی و توسعه پایدار شهری را دارد که مطالبات برندسازی و توجه به فرصتهای معرفی شده بسیار حائز اهمیت است.
عضو شورای اسلامی شهر کرج از حوزه شهرسازی و معماری، سازمان سیما و منظر و روابط عمومی به عنوان ارکان اصلی در راستای هویتسازی شهر یاد و بر ضرورت تسریع در راهاندازی کمیته برندسازی مدیریت شهری تأکید کرد.
کدخبر: 12454







