جمعه، 21 بهمن 1401 - 17:28

امام جمعه شهرستان اشتهارد در جشن انقلاب روستای جارو مطرح کرد؛

شور و نشاط کودکان نمایانگر عملکرد موفق کتابخانه‌ها است

حجت الاسلام والمسلمین مسعود داوودی امام جمعه شهرستان اشتهارد گفت: عملکرد موفق در کتابخانه‌های عمومی اشتهارد موجب شور و نشاط اجتماعی کودکان و نوجوانان منطقه شده است.

اشتهارد – امید بانوان؛ همزمان با ایام الله دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران «جشن بزرگ انقلاب روستای جارو» با حضور حجت الاسلام والمسلمین مسعود داوودی، امام جمعه شهرستان اشتهارد ؛ علی معدنی پور، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز؛ مسئولین محلی ، اهالی روستای جارو و حضور پرشور کودکان و نوجوانان در حسینیه روستای جارو برگزار شد.

 در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین داوودی امام جمعه شهرستان اشتهارد طی سخنانی کوتاه  با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و تبیین انقلاب اسلامی از این اقدام کتابخانه‌های عمومی در روستای جارو تقدیر کرد و گفت: شور و نشاط اجتماعی موجب تعالی فکری کودکان و نوجوانان است و برگزاری برنامه‌های فرهنگی که با مشارکت کودکان و نوجوانان صورت می‌گیرد قابل ستایش است و عملکرد موفق در کتابخانه‌های عمومی اشتهارد موجب این شور و نشاطی است که شاهد هستیم.

امام جمعه اشتهارد همچنین تداوم برنامه‌های فرهنگی در روستاهای شهرستان را بسیار موثر دانست و تصریح کرد: ترغیب نوجوانان و جوانان به امر کتابخوانی به جای پرسه در فضای مجازی رشد جامعه آینده را سبب خواهد شد.

اجرای سرود و موسیقی و همچنین اجرای مسابقات مختلف برای کودکان و نوجوانان و تقدیر از دانش‌آموزان برتر مدرسه روستای جارو از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

کدخبر: 12456


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise