یکشنبه، 07 اسفند 1401 - 14:03

به همت مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌های استان انجام شد

کمک به آزادی 101 زندانی بدهکار مالی در البرز

مدیر کل زندان‌های استان البرز گفت: مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌های استان البرز در سالجاری بالغ بر 5130 بسته معیشتی بین خانواده زندانیان توزیع و در آزادی 101 زندانی بدهکار با مبلغی بالغ بر 26 میلیارد ریال مشارکت کرده است.

البرز- امید بانوان؛‌ علی چهارمحالی مدیر کل زندان‌های استان البرز با اشاره به تاثیر مرکز نیکوکاری بر کیفیت و کمیت خدمات حمایتی اداره کل زندان‌های استان البزر گفت: این مرکز در سالجاری بالغ بر 5130 بسته معیشتی بین خانواده زندانیان توزیع و در آزادی 101 زندانی بدهکار با مبلغی بالغ بر 26 میلیارد ریال مشارکت کرده است. 

وی در معرفی و‌ تشریح فعالت‌های این مرکز اظهار داشت: این مرکز در سال 98 تاسیس شد و از همان بدو شروع فعالیت، به ارایه خدماتی مانند اعطا جهیزیه به خانواده‌های بی‌بضاعت زندانی، توزیع بسته‌های کمک معیشتی، لوازم التحریر، معرفی به بانک جهت دریافت تسهیلات کم بهره، کمک به اشتغال خانگی و خود اشتغالی با اعطا تسهیلات کم بهره و... پرداخته است.

چهارمحالی افزود: این مرکز با معرفی خانواده‌های بی‌بضاعت به بانک‌های طرف قرارداد و کمیته امداد زمینه دریافت 300 مورد تسهیلات کم بهره جهت ایجاد اشتغال خانگی، خود اشتغالی و رفع مشکلات اقتصادی این قشر را فراهم کرده است. 

مدیر کل زندان‌های استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: 17 مورد تامین جهیزیه، توزیع 1500 بسته لوازم التحریر، اهدای دوچرخه، پرداخت 3 میلیارد و 650 میلیون ریال کمک بلا عوض به خانواده زندانیان، اطعام و افطاری مددجویان و خانواده‌های آنان در مناسبت‌های ملی و مذهبی و مشارکت در تجهیز سوله اشتغال زندانیان نیز در سالجاری و به همت این مرکز انجام شده است.


کدخبر: 12646


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise