دوشنبه، 08 اسفند 1401 - 12:41

هشدار پلیس؛ مراقب کلاهبرداران در پوشش نظافت منزل باشید

رئیس اداره فرهنگی اجتماعی پلیس آگاهی فراجا به شهروندان هشدار داد: برای جلوگیری از سرقت و هر نوع سوءاستفاده در خصوص نظافت منزل و ساختمان حتما از شرکت‌های معتبر و اشخاص مورد اعتماد استفاده کنند.

  • انتظامی- امیدبانوان؛ پایگاه پلیس نوشت: سرهنگ محمد شریفی در خصوص نظافت منزل و خانه‌تکانی‌های آخر سال و به کارگیری نیروهای خدماتی اظهار داشت: با نزدیک شدن به پایان سال و خانه تکانی منازل عده ای افراد سودجو ضمن انتشار آگهی هایی در معابر و فضای مجازی و یا ارسال پیامک سعی در جلب اعتماد مردم دارند تا در فرصت مناسب نقشه های شوم خود را به اجرا درآورند.
  • وی با اشاره به دریافت دستمزد پایین از سوی این افراد سودجو به عنوان ترفندی برای فریب دادن مردم عنوان کرد و گفت: معمولا در این نوع تبلیغات اشاره به آدرس شرکت خدماتی نمی شود.
  • سرهنگ شریفی با بیان اینکه این نوع شرکت ها باید دارای شماره ثبت و مجوز فعالیت از اتحادیه را داشته باشند، گفت: شهروندان باید قبل از هر کاری برای استعلام به سایت اداره کل ثبت شرکت ها و اتحادیه ها مراجعه کنند تا از فعالیت قانونی آن ها مطمئن شوند.
  • وی گفت: هموطنان به هیچ عنوان صرفا به یک آگهی تبلیغاتی اکتفا نکنند و حتما این موضوع را که تبلیغات واقعی و شرکت نظافتی سوری نیستند، مورد بررسی قرار دهند.
  • رئیس اداره فرهنگی اجتماعی پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه هنگام به‌کارگیری افراد برای نظافت، منزل را به هیچ وجه ترک نکنید، خاطرنشان کرد: هنگام استخدام کارگر برای گردگیری و شست و شوی خانه به هیچ عنوان اموال گران قیمت و با ارزش خود را در محل دید و در دسترس قرار ندهید و همیشه آن را در مکانی امن و مطمئن نگهداری کنید چرا که احتمال سرقت وجود دارد.
  • سرهنگ شریفی ادامه داد: در صورت وقوع هر گونه موضوع مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام تا در اسرع وقت ماموران برای رسیدگی به موضوع حاضر شوند.

کدخبر: 12670


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise