پنجشنبه، 11 اسفند 1401 - 12:18

عضو شورای شهر کرج:

آذین‌بندی شهر کرج در اعیاد و جشن‌ها مورد توجه قرار گیرد

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: آذین‌بندی شهر در اعیاد و جشن‌ها بر عهده شهرداری است و باید نسبت به آن توجه بیشتری شود.

 کرج- امید بانوان؛‌ حجت الاسلام «علیرضا سعیدی» در نطق پیش از دستور نود و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تبریک اعیاد شعبانیه علی الخصوص فرا رسیدن ولایت قطب عالم امکان حضرت بقیه اله طی تذکری در خصوص آذین‌بندی، چراغانی سطح شهر و زیباسازی میادین و معابر اظهار داشت: متاسفانه در اعیاد و مناسبات اقدامات موثری در آذین‌بندی، چراغانی سطح شهر و زیباسازی میادین و معابر صورت نمی‌گیرد؛ مگر مناسبتی مهم‌تر از اعیاد شعبانیه و ولادت امام زمان ( عج ) داریم باید شهرداری اقدامات جدی‌تری در فضا سازی و زیبا سازی این عید بزرگ رقم بزند.

 سعیدی بیان کرد: انتظار ما این است که در اعیاد و جشن‌ها سطح شهر و معابر و ادارات نیز حال و هوای شعبانیه گرفته و به خوبی آذین‌بندی شود.

 وی تاکید کرد: در عصر کنونی میلاد حضرت ولی عصر یکی از بزرگترین رویدادهای جهان تشیع است که با وجود دشمنی‌های فراوان با شیعیان، سعی در کمرنگ جلوه دادن آن هستند و این وظیفه ما شیعیان است که با برگزاری جشن‌های بزرگ و با شکوه به جنگ با این دشمنان برویم.

 عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: در شرف رسیدن فصل بهار و سال جدید هستیم لازم است در آماده سازی شهر از فصل بهار طرح های جدید اجرایی شود و از اقدامات تکراری گذشته عدول و یک کار تحولی صورت  پذیرد. 

 رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش در خصوص تصمیم‌گیری مهم شورا در سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی بیان کرد: در بودجه 1402 شهرداری سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی انجام و اعتباراتی تخصیص یافته است، بحمدالله تصمیم مهمی شورای ششم در نظام‌سازی و ساماندهی این حوزه گرفت و با این تصمیم همه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهر در ذیل نقشه مهندسی فرهنگی استان رقم خواهد خورد که ضروری است شهرداری نیز در اجرائی کردن این مهم با دقت عمل کند.

کدخبر: 12738


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise