یکشنبه، 14 اسفند 1401 - 15:32

معاون رییس جمهور در جمع بانوان تاثیر گذار البرز:

دولت اقدامات موثری در حوزه بانوان انجام داده است

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به مصوبه امروز مجلس شورای اسلامی در خصوص اختصاص یک درصد از بودجه دستگاه‌های اجرایی به امور بانوان، گفت: دولت سیزدهم تاکنون اقدامات موثری در حوزه بانوان انجام داده است.

البرز- امید بانوان؛‌ «انسیه خزعلی» روز یکشنبه در جمع بانوان تاثیر گذار البرز افزود: مصوبه امروز مجلس حرکت خوبی است که به واسطه آن اقدامات موثری در حوزه زنان و خانواده شکل می‌گیرد

وی با بیان اینکه برخی از امور باید در حوزه زنان فرهنگ‌سازی و برخی قوانین اصلاح شود، گفت: افزایش ۲ سال به سنوات بانوان اعضای هیات علمی در دست اقدام است.

خزعلی حمایت مالی و پیگیری صندوق ضمانت زنان سرپرست خانوار را از دیگر اقدامات در حوزه زنان و خانواده اعلام کرد.  

معاون رییس جمهور در ادامه بیان کرد: دشمنان درصدد هستند تا زنان را ابزار قرار دهند که باید با بصیرت مانع سوء استفاده آنان شد.

همچنین بخوانید:

یک درصد از اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌ها در حوزه زنان هزینه می‌شود

ایجاد توازن و امنیت شغلی زنان در دستور کار است

خزعلی با اشاره به تشکیل بازارچه‌های مجازی بیان کرد: درصدد هستیم این بازارچه‌ها را به چند زبان در کشورهای همسایه ایجاد کنیم.

وی همچنین با اشاره به برگزاری کنگره زنان تاثیر گذار گفت: اقدامات موثری در حوزه زنان انجام شده اما تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله داریم.

 وی با بیان این مهم که دولت به صورت عملیاتی وارد عمل شده، اما با بسیاری از موانع و کارشکنی‌ها روبرو  شده‌ایم، گفت: متاسفانه انجام برخی از کارها به دلیل شرایط تحریم و اغتشاشات اخیر کمی فرسایشی شده است اما با تلاش‌های مضاعف و همت و حضور مردم اکنون از گردنه‌ها عبور کردیم.

خزعلی ضمن اشاره به تاکید مقام معظم رهبری نسبت به وضعیت اشتغال ورزشکاران گفت: به دنبال راهکار در این زمینه هستیم و درصدد هستیم ازطریق اسپانسرها در تامین تجهیزات ورزشی نیز توجه لازم صورت گیرد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: سال گذشته به صورت متمرکز در زمینه بهبود معیشت و توانمندی زنان سرپرست خانوار فعال بودیم که برخی از این زنان امروز با بنیاد برکت قرارداد بسته‌اند.

وی با تاکید بر بازار فروش محصولات و دستاوردهای زنان سرپرست خانوار در استان‌ها به صورت مجازی، اظهار داشت: برای هر استان یک بازارچه پیش‌بینی شده  است که با اولویت زنان سرپرست خانوار اقدامات لازم در حال انجام است.

خزعلی در پایان با اشاره به مسمومیت های سریالی اخیر ابراز امیدواری کرد مساله مسمومیت دانش‌آموزان هرچه سریع‌تر به نتیجه قطعی برسد.

 

کدخبر: 12812


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise