یکشنبه، 28 اسفند 1401 - 15:36

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری محمدشهر مطرح کرد:

افزایش ۲۰ میلیاردی مازاد در درآمد در شهرداری محمدشهر

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری محمدشهر از جذب و تحقق کامل بودجه شهرداری این شهر در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: بودجه شهرداری محمدشهر با عبور از بودجه مصوب و اصلاح بودجه با بیست میلیارد تومان افزایش درآمدی به پایان رسید.

کرج – امید بانوان؛‌ «محمدرضا زاده‌نور» با اشاره به روند خوب جذب و محقق شدن بودجه جاری و عمرانی شهرداری، اظهار کرد: بودجه شهرداری محمدشهر در سال ۱۴۰۱ معادل ۳۶۶ میلیارد تومان بوده که در اصلاح و متمم به ۴۲۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده و تا آخرین ساعات اداری ۲۸ اسفند با عبور از مبالغ فوق به افزایش ۲۰ میلیاردی مازاد در درآمد رسیده‌ایم.

وی با اشاره به افزایش ایده‌آل در درآمد سال ۱۴۰۱، افزود: با توجه به تخصیص قیر رایگان روند اجرای پروژه‌های عمرانی در محمدشهر سرعت بیشتری نیز خواهد گرفت.

معاون شهردار محمدشهر در ادامه با بیان اینکه اولویت شهردار و اعضای شورای شهر بر ایجاد درآمد پایدار می‌باشد، گفت: امسال در اجرای کارهای جاری و عمرانی به نسبت ۵۳ به ۴۷ توانستیم سالی قابل قبول را پشت سر گذاشته و با تلاش‌های صورت گرفته و با یاری خداوند سال ۱۴۰۲ سالی بسیار خوب در حوزه مالی و جذب سرمایه گذار و رسیدن به اهداف درآمد پایدار، در پیش خواهد بود.

 

 

کدخبر: 13088


یا حسین
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise