چهارشنبه، 02 فروردین 1402 - 10:24

سازمان بهزیستی کشور:

دسترسی به مشاوره رایگان در نوروز با صدای مشاور ۱۴۸۰

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور گفت: صدای مشاور ۱۴۸۰ در ایام نوروز هم در خدمت هموطنان است.

جامعه – امید بانوان؛‌ «بهزاد وحیدنیا»  اظهار داشت: مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ با حضور متخصصین در ایام نوروز مطابق روال از هشت صبح تا ۱۲ شب، آماده پاسخگویی است.

وی افزود: مشاوران سازمان بهزیستی کشور، آماده پاسخگویی به مسائل و مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف فردی، خانوادگی و موضوعات مربوط به سالمندی هستند.

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور از مردم خواست در کنار شادی‌ها به مسائل اصلی زندگی و مشورت کردن برای بهتر زندگی کردن توجه داشته باشند.

وی بیشترین مشاوره‌های درخواستی مردم را مسائل خانوادگی عنوان کرد و گفت: این بخش نسبت به موضوعات دیگر پررنگ تر است.

به گفته وحیدنیا، نوروز فرصت خوبی است برای پرداختنِ بیشتر به مسائل خانوادگی و ارتقای کیفی گفتمان بین زوجین و فرصتی است برای ترمیم و درست کردن روابط.

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور در پایان ابراز امیدواری کرد مردم لحظات خوبی در ایام نوروز در پیش رو داشته باشند و دسترسی به خدمات مشاوره‌ای به صورت تلفنی کمک کننده باشد تا افراد بتوانند مشکلات خود را مطرح کنند.

گفتنی است شهروندان از اقصی نقاط کشور می‌توانند از طریق خط تلفنی ۱۴۸۰ از خدمات رایگان مشاوره و روانشناسی در زمینه‌های ازدواج و خانواده، کودک و نوجوان، مشکلات بین فردی، اختلالات روانی، مشاوره تحصیلی و تربیتی، مشاوره شغلی، مشاوره سالمند و اعتیاد استفاده کنند.

 

 

کدخبر: 13106


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise