چهارشنبه، 02 فروردین 1402 - 11:15

از اول تا 13 فروردین فعال است؛

خط ملی 157۰ آماده مشاوره تلفنی به دانش‌آموزان در ایام نوروز

معاون برنامه‌ریزی امور مشاوره آموزش و پرورش گفت: خط ملی ۱۵۷۰ در تمامی نقاط کشور از یکم تا ۱۳ فروردین‌‌ ۱۴۰۲ از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ بامداد فعال است.

آموزش و پرورش - امید بانوان؛  «طاهره فضائلی» اظهار داشت: در تعطیلات سال جدید، کارشناسان پاسخگوی خط ملی ۱۵۷۰ در تمامی استان‌های کشور آماده پاسخگویی و ارائه خدمات مشاوره تلفنی به دانش آموزان، والدین و جامعه فرهنگیان هستند.

وی عنوان کرد: با توجه به تعطیلی مراکز مشاوره در ۴ روز ابتدای سال جدید همچنین اهمیت مدیریت فوریت‌های روانی – اجتماعی، طی برنامه‌ریزی صورت گرفته با کمک شرکت پشتیبان خط ملی ۱۵۷۰ نسبت به دایورت خط ۱۵۷۰ در هر استان روی شماره تلفن همراه کارشناسان پاسخگو اقدام شد و در هر استان حداقل ۵ نفر مشغول پاسخگویی به تماس‌های ورودی خواهند بود.

معاون برنامه‌ریزی امور مشاوره آموزش و پرورش در ادامه گفت: خط ملی ۱۵۷۰ در تمامی نقاط کشور از ‌یکم فروردین ماه تا ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ بامداد فعال است و دانش آموزان و اعضای خانواده آنان و همچنین فرهنگیان می‌توانند با شماره‌گیری ۱۵۷۰ از تلفن ثابت یا همراه بدون پیش شماره، از خدمات ارائه شده توسط متخصصان پاسخگو، بهره‌مند شوند.

به گفته فضائلی، دسترسی سریع و رایگان به متخصصان موضوعی در زمینه‌های راهنمایی، مشاوره و مددکاری اجتماعی، همچنین اتخاذ رویکردی همدلانه و نوآورانه در ارائه خدمات می‌تواند تأثیر قابل توجهی در کاهش نرخ خطرپذیری کودکان و نوجوانان ایفا کند.

 

کدخبر: 13109


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise