یکشنبه، 06 فروردین 1402 - 14:41

در اولین جلسه شورای اداری و آموزشی سال ۱۴۰۲:

برنامه‌ها و سیاست‌های سال جدید سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای تبیین شد

در اولین جلسه شورای اداری -آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز ضمن تبیین و تشریح برنامه‌ها و سیاست‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بر استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود تاکید شد.

البرز – امید بانوان؛‌ اولین جلسه شورای اداری و آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز در سال جدید، با محوریت تبیین و تشریح برنامه‌ها و سیاستهای سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و تاکید به روسای مراکز و ادارات تابعه برای استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود، با حضور «بهزاد غفاری» مدیرکل، معاونین، روسای مراکز و‌ ادارات و کارشناسان مربوطه برگزار شد.

«بهزاد غفاری» مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و تقارن آن با ماه مبارک رمضان سالی سرشار از برکت و معنویت برای همگان آرزو کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته سال گذشته همه همکاران جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب، استفاده بهینه از پتانسیل‌های موجود و تعامل حداکثری با ذینفعان و بخش خصوصی را از اهم برنامه‌های سال جدید عنوان کرد.

غفاری همچنین پیگیری جهت اجرایی شدن تفاهم نامه‌های منعقد شده با ارگان‌ها و صنایع، پیگیری جهت بهره‌گیری از ظرفیت خیرین مهارتی به عنوان یاری گران طرح ملی نهضت مهارت آموزی در گام دوم انقلاب، پیگیری مستمر جهت آموزش در محیط کار واقعی و استفاده از ظرفیت رسانه‌ای استان جهت ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را از اولویت‌های سال جدید این سازمان دانست.

کدخبر: 13154


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise