یکشنبه، 06 فروردین 1402 - 14:53

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز خبر داد

اجرای برنامه‌های متنوع ورزش کارگری در سال جدید

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از برنامه ریزی‌های هیئت ورزش‌های کارگری و اجرای مسابقات مختلف در مجموعه ورزشی فرهنگی کارگران امام خمینی ره کرج خبر داد.

البرز – امید بانوان؛‌ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: به منظور فراهم کردن نشاط و تامین سلامتی کارگران فعال در واحدهای تولیدی و کارگری، برنامه ریزی‌های لازم برای اجرای مسابقات مختلف فوتبال، فوتسال، تیراندازی، ورزش‌های رزمی و مسابقات گروهی و انفرادی در سال جدید انجام شده است.

«عبدالله دارایی» در ادامه اظهار داشت: همچنین تدابیر لازم جهت استفاده کارگران بویژه بانوان کارگری از مجموعه ورزشی فرهنگی کارگران امام خمینی ره کرج و استفاده از امکانات مربوط به استخر، سالن تیراندازی، زمین چمن مصنوعی و اجرای مسابقات مختلف برای نشاط و شادابی ورزشکاران کارگری انجام شده است.

 وی ادامه داد: هیئت‌های ورزش کارگری استان نیز هماهنگی لازم با واحدهای تولیدی و صنعتی جهت بهره‌مندی از این امکانات را انجام خواهند داد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به ابلاغ شعار سال مقام معظم رهبری گفت: یکی از فرصت‌های پیش روی رشد تولید در واحدهای صنعتی و تولیدی ارتقاء نشاط و سلامتی کارگران با اجرای برنامه‌های مختلف ورزشی، استفاده از امکانات موجود در مجموعه ورزشی کارگران امام خمینی است که از مدیران عامل و مسئولین مجموعه صنعتی تولیدی و کارگاهی تقاضا می‌شود همکاری لازم جهت استفاده کارگران از فرصت‌های ورزشی و اجرای قوانین مصرح در قانون کار را داشته باشند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: البته وفق ماده ۱۵۴ قانون کار و تبصره‌های ذیل این ماده مصوب ۱۳۷۰ در اجرای اقدامات الزام‌آور از سوی مدیران کارگاه‌ها هم برای کارگاه‌های زیر ۵۰ نفر نیروی انسانی و هم برای واحدهای تولیدی بالای ۵۰ نفر، در خصوص ورزش کارگران به ویژه بانوان دستوراتی دارد که قطعا مدیران کارگاه‌ها و مدیرعامل واحدهای تولیدی صنعتی در اجرای این مواد قانون کار نیز با تمام جدیت اقدام می‌کنند.

 گفتنی است هیئت ورزش‌های کارگری استان البرز سال گذشته با اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع و مسابقات ورزشی در نقاط مختلف استان عملکرد قابل قبولی ارائه کرد و برای سال جدید نیز با برنامه‌ریزی‌های متنوع در خدمت کارگران استان البرز خواهد بود.

کدخبر: 13155


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise