یکشنبه، 06 فروردین 1402 - 15:50

جشنواره لاله‌های کرج از از نیمه دوم تعطیلات نوروزی میزبان شهروندان است

شهردار کرج با اشاره به تقارن روز فرهنگی کرج با برگزاری نهمین دوره جشنواره لاله‌های کرج ضمن تاکید بر بر برگزاری هرچه بهتر رویدادهای فرهنگی گفت: با توجه به وضعیت آب و هوایی تلاش شده این جشنواره از نیمه دوم تعطیلات نوروزی میزبان شهروندان و مسافران باشد.

کرج- امید بانوان؛‌ شهردار و اعضای شورای شهر کرج با حضور در مجموعه پارک شهید چمران، ضمن اطلاع از آخرین مراحل اجرایی و مقدمات آماده‌سازی برپایی نهمین جشنواره لاله‌ها، خواستار برنامه‌ریزی دقیق و میزبانی شایسته از بازدیدکنندگان در ایام ماه مبارک رمضان شدند.

 در این بازدید شهردار کرج با توجه به همزمانی سال نو با ایام ماه مبارک رمضان و برگزاری نهمین دوره جشنواره لاله‌های کرج گفت: امسال متناسب با شرایط ماه مبارک رمضان ساعات بازدید بعد از افطار شهروندان را افزایش دادیم و باغ گلها تا ساعات پایانی نیمه شب مشغول ارائه خدمات به شهروندان و گردشگران خواهد بود.

 مهرداد کیانی اظهار داشت: در آبان ماه سال گذشته با تمهیدات پیش‌بینی شده علاوه بر گونه‌های دیگر بیش از ۲۰۰ هزار پیاز لاله در ۲۰ واریته رنگارنگ در باغ گل‌های کرج کاشته شده که با توجه به وضعیت آب و هوایی همه تلاش این است جشنواره از نیمه دوم تعطیلات نوروزی میزبان شهروندان و مسافران نوروزی باشد.

 وی از جشنواره لاله‌ها به عنوان یکی از نمادهای فرهنگی البرز و کرج یاد کرد و افزود: امسال با توجه به تقارن عید نوروز با ماه مبارک رمضان برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است که هم بار معنوی و هم شادی برای شهروندان و گردشگران داشته باشد.



 کیانی با بیان اینکه با تقویت بخش‌های جنبی جشنواره و برگزاری جشن و جُنگ‌های شاد شبانه، می‌توان شادی و نشاط را در شهروندان تقویت کرد، افزود: طراحی‌های جدید در ورودی جشنواره، نصب اِلمان، رنگ‌آمیزی و بازسازی کامل تمامی سازه‌های چوبی و فلزی، گل‌آرایی باغچه‌ها و محوطه باغ گلها، تمهیدات ترافیکی و افزایش ظرفیت پارکینگ و تلاش برای برگزاری متفاوت این دوره جشنواره با تشکیل یک کارگروه ویژه‌ از سال قبل دنبال شده تا شاهد رضایت شهروندان در این ایام باشیم.

 شهردار کرج با اشاره به اینکه ۲۱ فروردین‌ماه و روز فرهنگی کرج با برگزاری این جشنواره متقارن شده اضافه کرد: برگزاری هرچه بهتر رویدادهای فرهنگی در حاشیه روز فرهنگی و همچنین جشنواره‌های گل لاله می‌تواند به معرفی ظرفیت‌های گردشگری این کلان‌شهر کمک کند.

 گفتنی است در این بازدید علیرضا رحیمی، رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا شهر، حسین مهاجری، رییس کمیسیون شهرسازی و معماری و مجتبی حاجی قاسمی عضو شورای اسلامی شهر کرج نیز حضور داشتند. 

کدخبر: 13160


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise