دوشنبه، 07 فروردین 1402 - 13:15

استاندار البرز در اولین جلسه شورای اداری خواستار شد:

تلاش مدیران استانی برای احصاء نقاط ضعف و قوت خویش در جهت ارتقا عملکرد

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: مدیران استان باید عملکرد حوزه فعالیت خود را مرور کنند و با احصاء نقاط ضعف و قوت خود، محورهای مهم کاری سال جدید را ترسیم کنند.

البرز- امید بانوان؛‌ «مجتبی عبداللهی» در اولین جلسه شورای اداری استان که روز دوشنبه ۷ فروردین ماه همزمان با سراسر کشور با حضور آیت الله رئیسی. رییس جمهور . به صورت ویدئو کنفرانس در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد،  ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، با تاکید بر ضرورت اهتمام مدیران استان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تحت عنوان مهار تورم، رشد تولید، افزود: امید است با رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و برنامه ریزی‌های دولت در سال ۱۴۰۲ منشا تحولات و اثرات خیر برای مردم شریف استان البرز باشیم.

وی ادامه داد: مدیران استان باید عملکرد حوزه فعالیت خود را مرور کنند و با احصا نقاط ضعف و قوت خود، محورهای مهم کاری سال جدید را ترسیم کنند.


عبداللهی گفت: از تمامی مسئولان استان انتظار می‌رود که با بهره‌گیری از توان استانی و وزارتخانه متبوع و یا سازمان‌های مربوطه، برای تحقق هدف بزرگ مهار تورم، رشد تولید، اقدام کنند.

وی افزود: همان گونه که مورد تاکید رئیس جمهور نیز بود، تلاش برای تحقق شعار محوری امسال که برگرفته از منویات راهگشای مقام معظم رهبری است، ریل گذاری و ماموریت کلیدی دولت و دولتمردان بشمار می‌آید.

استاندار البرز گفت: به طور قطع در استان نیز با جد و جهد درصدد پیشبرد اهداف و برنامه‌های ویژه‌ برای تحقق شعار سال و اهداف دولت مردمی سیزدهم در این راستا خواهیم بود.

کدخبر: 13177


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise