دوشنبه، 07 فروردین 1402 - 17:33

جابه‌جایی بیش از 52 هزار مسافر در محورهای مواصلاتی البرز

همزمان با آغاز سفرهای نوروزی تا پایان ششم فروردین، 52 هزار و 776 مسافر در محورهای مواصلاتی استان جابه‌جا شده‌اند.

البرز. امید بانوان؛‌ «میثم قدمی» معاون حمل و نقل این اداره‌کل درباره وضعیت جابه‌جایی مسافران توضیح داد و گفت: همزمان با آغاز طرح سفرهای نوروزی و در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۱ تا 6 فرودین سال جاری 52 هزار و776 مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی در محورهای مواصلاتی استان جابه‌جا شدند.

وی با اشاره به اینکه جابه‌جایی این تعداد مسافر از طریق سه هزار و 347 سفر انجام شده است، افزود: خوشبختانه به رغم حجم بالای مسافرت‌ها از استان البرز، تاکنون تقاضای سفر با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی باتوجه به ظرفیت‌های موجود به درستی پاسخ داده شده است و جابه‌جایی مسافران به بهترین نحو ممکن در حال انجام است.

این مسئول با تاکید بر اینکه خوشبختانه در بخش جابه‌جایی مسافر اقدامات خوبی انجام شده است و در حال حاضر بسیاری از خدمات به مسافران اعم از فروش بلیت به صورت اینترنتی انجام می‌شود، گفت: در حال حاضر ۲۷ شرکت حمل و نقل مسافر در این استان فعالیت دارند که خدمات لازم را به مسافران ارائه می‌کنند.

قدمی در پایان یادآور شد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر و تأخیر در مبدا و حین سفر بین شهری را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره‌کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و در صورت لزوم در کمیسیون‌های مربوط به تخلف شرکتی، رانندگان یا مالک وسیله نقلیه رسیدگی شود.


کدخبر: 13183


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise