سه‌شنبه، 08 فروردین 1402 - 18:03

عضو شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد

ضرورت ساماندهی منابع انسانی مدیریت شهری کرج

عضو شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر حمایت همه جانبه شورای اسلامی شهر کرج از کارکنان متعهد و متخصص خواستار ساماندهی منابع انسانی مدیریت شهری شد.

کرج. امید بانوان؛‌ «فاطمه منعمی» در جلسه کمیته منابع انسانی شورای اسلامی شهر که صبح امروز سه‌شنبه هشتم فروردین برگزار شد، اظهار داشت: نظارت صحیح بر عملکرد پرسنل و حمایت از نیروهای متعهد و متخصص که صادقانه در مسیر خدمت به شهر و شهروندان گام بر‌می‌دارند، امری ضروری و انکارناپذیر است.

رئیس کمیته منابع انسانی شورای اسلامی شهر کرج افزود: مدیریت شهری می‌بایست در جهت ایجاد انگیزش در کارکنان اقدام نماید تا کارایی و خروجی عملکرد بهتر شود و البته فراوانی نیروی انسانی در بدنه سازمان، عاملی در جهت عدم شناسایی و حمایت از نیروهای کاربلد نیست.

فاطمه منعمی رضایتمندی ارباب رجوع، میزان کارکرد، حجم فعالیت و حساسیت شغلی را از شاخص‌های مهم در سنجش عملکرد کارکنان و نحوه حمایت از آنان دانست و بر ضرورت تدوین شیوه‌نامه حمایت از کارکنان با شاخص‌های کاربردی در جهت ایجاد انگیزش بیشتر در  نیروهای فعال تاکید کرد.

رئیس کمیته منابع انسانی شورای اسلامی شهر کرج افزود: ساماندهی منابع انسانی مدیریت شهری از خواسته‌های شورای اسلامی شهر کرج است که امید می‌رود با استفاده از تخصص و تجارب نیروهای کارآمد در جهت دستیابی به اهداف مدیریت شهری اقدام گردد.

کدخبر: 13196


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise