پنجشنبه، 10 فروردین 1402 - 08:35

رئیس شورای اسلامی شهر کرج:

باید از ظرفیت تمام نهادها در جشنواره لاله‌های کرج استفاده شود

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه در جشنواره لاله‌ها باید از ظرفیت تمام نهادها استفاده شود، گفت: این جشنواره، علاوه بر ماهیت گردشگری، با شاخص فرهنگی و اجتماعی نیز ارزیابی می‌شود.

کرج. امید بانوان؛‌ «علی قاسم‌پور» رئیس شورای اسلامی شهر کرج در آستانه بازگشایی نهمین جشنواره لاله‌های کرج ضمن بازدید از باغ گلها گفت: جشنواره لاله‌های کرج که هر ساله در پارک شهید چمران برگزار می‌شود، علاوه بر ماهیت گردشگری، با شاخص فرهنگی و اجتماعی نیز ارزیابی می‌شود.

 وی با تاکید بر اینکه در جشنواره لاله‌ها باید از ظرفیت تمام نهادها استفاده شود، عنوان کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، طی ماه‌های اخیر، عملکرد مطلوبی در کاشت، حفظ و نگهداری پیازهای لاله‌ها داشت که گل دادن لاله‌ها با مشخصات فنی استاندارد، گواه این موضوع است.

 رئیس شورای اسلامی شهر کرج مطرح کرد: بسیاری از کلانشهرها با برندهای فرهنگی خود شناخته می‌شوند. کلا‌شهر کرج با دارا بودن ۵ هزار و ۲۱۹ شهید بر خود می‌بالد که نشان ایثار و شهادت را به تأسی از گل لاله به‌ عنوان نماد شاخص این روز انتخاب و در اذهان ثبت کرده است.

 قاسم‌پور با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره لاله‌ها بیان کرد: بی شک متولیان فرهنگی و اجتماعی باید در این جشنواره نقش تاثیرگذاری داشته باشند تا این رویداد با بالاترین سطح کیفی، برای شهروندان به یادگار بماند.

 وی افزود: از ۶ ماه گذشته مراحل اجرایی و آماده سازی این جشنواره با کاشت بیش از ۲۰۰ هزار پیاز لاله در ۲۰ واریته رنگارنگ آغاز شد. برخورد مناسب با بازدیدکنندگان، رعایت قوانین و شئونات اخلاقی در کنار ایجاد نظم ورودی و خروجی‌ها در راستای سهولت در تردد بازدیدکنندگان از جمله مواردی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

کدخبر: 13207

عکاس: شکوفه سیاوشی


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise